Kvinnlig kropp

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar nog nästan alla kvinnkroppar;) men favorit är kurvigt med naturliga bröst,inga fejkade bomber
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
ALLT som har tuttar och rumpa! Älskar att titta på smala, runda, långa, korta...
Underbart med små goa tuttar, enorma jättebröst och hela skalan där emellan.
Rumpor; stora så jag knappt når runt, platta och smäckra.
Blir galet kåt av en härlig bullfitta och av en diskret liten springa där man bara anar de inre blygdläpparna.

Svenska tjejer är väl det vackraste som finns... fast å andra sidan så är jag ju redo att fria till varannan kvinna bara jag kliver in på tunnelbanan i Bangkok :p

Kort sagt, jag är galen i tjejer, kvinnor, damer oavsett hur de ser ut!

När det gäller vad som finns på insidan däremot så är jag rätt kräsen!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har tänt på mörka skönheter, blondiner, sportbrudar, kurviga kvinnor, småflickor (Inget pedo!)
Små bröst, stora bröst
platta magar, runda magar
rakade musmattor, håriga buskar

små rumpor, stora kvinnorumpor

långa ben, korta ben....

Jag har testat en del...

är gift med en normallång kvinna, med stora runda fasta bröst
rund kvinnlig mage
trimmad buske
härlig rund rumpa

spolformade ben och söta fötter

hon tänder mig varje gång hon vill & alltid annars...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har chattat med några av er på andra trådar - och faktiskt fått förklara/försvara mej... :)

Jag blir ruskigt kåt av bl.a. kvinnor/tjejer med stor kropp:
- ålder 25 till 40
- inte överviktiga eller feta
- gärna sporttjejer med tränad kropp, ändock generösa kurvor
- stora kraftiga lår och vader
- en rejäl röv
- slank midja
- dunderpattar, skall vara äkta och utan implantat. Får gärna ha god styrsel...
- grov över axel/skulderparti
- muskulösa armar
- får gärna vara över medellängd för kvinnor

Har träffat några sådana under skoltiden och på arbetsplatser, för feg för att våga fråga om sex eller gå vidare :oops::oops:, sedan jag skaffade relation har jag träffat ändå fler men heller inte då kunnat/velat gått vidare i samtalet.

Tänker mej systrarna Williams i damtenniscirkusen eller varför inte Sigrid Barany (?), som vann TV4s Mästerkocken 2012.

Nämner inte namn, men som nyanställd på en arbetsplats ung. år 2000 kom jag in på lunchresturangen och träffar en kollega för första gången. Ca. 28-29 år, tränat simning ganska seriöst, lårkort klänning minus 3-4 centimeter och skapligt generös urringning.... :p:p

Sträcker fram handen för att hälsa och får tillbaka kommentaren; - Jahapp, då har jag för lite kläder på mej igen.

Kommer inte ihåg om jag runkade av kuken under den eftermiddagen men skulle nästan tro det.
Blev en del flirtande och blickar poå den arbetsplatsen men skulle tro att "hon" var van vid det - hände självklart aldrig något!!

/ I
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har chattat med några av er på andra trådar - och faktiskt fått förklara/försvara mej... :)

Jag blir ruskigt kåt av bl.a. kvinnor/tjejer med stor kropp:
- ålder 25 till 40
- inte överviktiga eller feta
- gärna sporttjejer med tränad kropp, ändock generösa kurvor
- stora kraftiga lår och vader
- en rejäl röv
- slank midja
- dunderpattar, skall vara äkta och utan implantat. Får gärna ha god styrsel...
- grov över axel/skulderparti
- muskulösa armar
- får gärna vara över medellängd för kvinnor

Har träffat några sådana under skoltiden och på arbetsplatser, för feg för att våga fråga om sex eller gå vidare :oops::oops:, sedan jag skaffade relation har jag träffat ändå fler men heller inte då kunnat/velat gått vidare i samtalet.

Tänker mej systrarna Williams i damtenniscirkusen eller varför inte Sigrid Barany (?), som vann TV4s Mästerkocken 2012.

Nämner inte namn, men som nyanställd på en arbetsplats ung. år 2000 kom jag in på lunchresturangen och träffar en kollega för första gången. Ca. 28-29 år, tränat simning ganska seriöst, lårkort klänning minus 3-4 centimeter och skapligt generös urringning.... :p:p

Sträcker fram handen för att hälsa och får tillbaka kommentaren; - Jahapp, då har jag för lite kläder på mej igen.

Kommer inte ihåg om jag runkade av kuken under den eftermiddagen men skulle nästan tro det.
Blev en del flirtande och blickar poå den arbetsplatsen men skulle tro att "hon" var van vid det - hände självklart aldrig något!!

/ I

Verkar inte som detta tema är någon kioskvältare..... Vad tänder ni andra på egentligen??

Hade arbetsmöte med en nätverkskontakt idag vi 08-tiden på café.

Hon har en föräldern från nordafrika, dvs. lite mulat vilket ger en ruskigt sexig färgton i huden, som engelsmännen kallar "olive skin". Nog därför jag har kraschat på Susanna Kallur också - inte bara "cameltoe" från de stora tävlingarna.
Över medellängd, slank och lite återhållsamma former men stora bruna ögon. Inte extremt kalkylerande i sin framtoning utan bara otroligt fokuserad på ämnet för stunden och väldigt närvarande.

Henne skulle jag vilja ha sex med!!

Vad har ni andra för favoriter??

/ I
 

LkpgKillen82

Medlem
Kön
Man
Har inga särskilda preferenser men en väformad rumpa är ALDRIG fel. Har en liten förkärlek för 'utändska' tjejer också (då kan det handla om tjejer med rötter från nordafrika, asien eller 'mellanöstern') men som jag sagt i andra trådar så kan det lika gärna bero på att det är något 'annorlunda' jömfört med de 'svenska' tjejer man är van vid.

Bortsett från rumpan så är de få andra 'fysiska' attribut jag lägger märke till då tjejens personlighet är så mycket viktigare/intressantare.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har tänt på mörka skönheter, blondiner, sportbrudar, kurviga kvinnor, småflickor (Inget pedo!)
Små bröst, stora bröst
platta magar, runda magar
rakade musmattor, håriga buskar

små rumpor, stora kvinnorumpor

långa ben, korta ben....

Jag har testat en del...

är gift med en normallång kvinna, med stora runda fasta bröst
rund kvinnlig mage
trimmad buske
härlig rund rumpa

spolformade ben och söta fötter

hon tänder mig varje gång hon vill & alltid annars...

Så är det fortfarande
 
K

knakille

Gäst
Jag har en förkärlek för mörkhyade tjejer, gillar lite större bröst C och uppåt gör inget om de hänger lite, musen gillar jag helst rakad eller ompysslad med en snygg frisyr vilket visar att tjejen bryr sig om sina intima delar.

Min egen sambo har mörk hy och helrakad mus samt större bröst än C så lite skadad kanske man blir eller heter det hemmablind? :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Nä hemmablind hoppas och tror jag inte du är Knakillen för då brukar man ju inte längre uppskatta det man har och det låter ju verkligen som du uppskattar din sambo och det verkar ju verkligen vara en sexig skönhet du lever med av det du skriver.:)
 

Rymdapa

Välbekant medlem
Kön
Man
En bild säger mer än tusen ord.
pictmar299RFI_175061069.jpg
 
K

knakille

Gäst
Förstår inte varför det ska vara så tabu att prata om utseende och vad man gillar mest.
Man tränar för att se bra ut, klär sig för att se bra ut, sminkar sig för att se bra ut, köper assesoarer för att det ska passa, frågar sin käresta innan man ska iväg " ser detta bra ut på mig eller kan jag ha det här"
Klart utseendet spelar roll!
Jag uppskattar kommentarer då jag klippt mig och någon tycker det är fint eller berömmer min kropp eller påtalar på jobbet att gud vad gott du luktar vad är det för rakvatten?!

Bara för att man har en favoritutseende man tänder lite extra på så innebär det inte att man tycker alla andra är oatraktiva.

Jag har en förkärlek för mörkhyade tjejer mes stora bröst (naturliga) gärna med rakad mus allt som min sambo men jag kan även gilla att se en blond tjej eller brunett, med små bröst, och frisyr på musen.

Givetvis förutom utseende är kemin viktig med men det handlar inte denna tråden om.
Men om jag gillar en smart tjej i sitt sätt att vara innebär det inte att jag inte gillar dem som inte är raketforskare :)

Hoppas ni förstår mig :)

Jag gillar er, älskar en del och vill önska er alla gott nytt år!:p
 
Toppen