Kvinnlig onani handlar om kvinnors onani inte hur du som kille knullar dem till himlen och tillbaka!

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag blir så trött! Hur svårt kan det vara att förstå att vi ger fullständigt fan i hur otroligt bra du kan sätta på din kusin, syster eller random tjej?

Det är inte heller relevant att hoppa in i en tråd om kvinnlig onani och skriva en uppsats om hur skönt det är att slicka en tjej eller att suga på hennes bröst.

Däremot kan det mycket väl vara ok att fråga kvinnorna om det som trådarna handlar om.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag blir så trött! Hur svårt kan det vara att förstå att vi ger fullständigt fan i hur otroligt bra du kan sätta på din kusin, syster eller random tjej?

Det är inte heller relevant att hoppa in i en tråd om kvinnlig onani och skriva en uppsats om hur skönt det är att slicka en tjej eller att suga på hennes bröst.

Däremot kan det mycket väl vara ok att fråga kvinnorna om det som trådarna handlar om.
Ibland vill man ju ha någon som kan knulla en till himlen och tillbaka - men oftast är det ju de tomma tunnorna som skramlar högst så man får klara sig till de himmelska höjderna på egen hand ;):giggle:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Blir trött funderar på att lämna sidan, det mesta som skrivs på kvinnlig onani är skrivet av män. Vi har en egen tråd lämna kvinnornas tråd till kvinnorna annars är det många som lämnar denna sidan, vet själv tre kvinnor finns säkert många fler.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Som kvinna efter ett tag i detta sköna forum så är det inte helt lätt att veta vad som räknas till "Kvinnlig onani"
Flera av mina inlägg här har ju blivit flyttade så något annat än just Kvinnlig onani verkar ju ändå vara i fokus?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Som kvinna efter ett tag i detta sköna forum så är det inte helt lätt att veta vad som räknas till "Kvinnlig onani"
Flera av mina inlägg här har ju blivit flyttade så något annat än just Kvinnlig onani verkar ju ändå vara i fokus?
Ok, lite vägledning av en erfaren verkar behövs. Kommer här: Nyckeln till gåtan är kombinationen mellan orden kvinnlig och onani. Handlar din tråd om hur du njuter av att få smaka på en rejäl omgång i sänghalmen är det sannolikt inte onani, utan samlevnad. Hoppar en man in och skriver om hur han med hjälp av sin högerhand uppnår klimax är det onani, dock inte kvinnlig.

Behöver du mer vägledning är du alltid välkommen att ringa.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
På vilket sätt menar du att din vägledning leder till annat än att jag ringer dig :ROFLMAO:
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
NU vet jag att kvinnlig onani INTE handlar om hur jag njuter i sänghalmen eller att en man hoppar och berättar hur han njuter!
Det kan verka konstigt men på något sätt visste jag just det redan innan!

Att jag som kvinna tänder på Dirty talk är LITE svårare att förstå dock?
Men att jag startade tråden i Kvinnlig onani var ju för att jag ville få veta vad andra kvinnor har för erfarenheter!

Nu blev det en annan tråd och jag fattar inte varför?
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det beror mest på att minsta lilla antydan till inbjudan till forumets kukutrustade klientel gör att trådar snabbt byter karaktär och ämne.
Blev min tråd mindre inbjudande av att du flyttade den från Kvinnlig onani eller ? ;)
Kram från kunde inte låta bli att retas :ROFLMAO:
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Om vi killar / män bara läser i denna tråd o njuter av vad som skrivs i stället för att lägga oss i vad det just handlar om … kvinnlig onani
Jag vill ändå hålla mig lite till vad vår älskade @challe har sagt.
Finns inget som hindrar någon att svara i någon tråd!

MEN och här kommer mitt eget men: OM jag specifikt vänder mig till kvinnor så blir jag lite sur om en man svarar ...

I övrigt är det fritt fram för min del
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tobias finns många andra sidor och trådar du kan skriva att du vill tex bara ha svar av kvinnor, men på denna sida innehåller kvinnlig onani låt det vara deras många av trådarna här har tyvärr invaders av män.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Tobias finns många andra sidor och trådar du kan skriva att du vill tex bara ha svar av kvinnor, men på denna sida innehåller kvinnlig onani låt det vara deras många av trådarna här har tyvärr invaders av män.
Nu känner jag mig lite som djävulens advokat - men Tobias har väl aldrig påstått att han bara víll ha svar från andra kvinnor ens i den här tråden? ELLER?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej kanske var lite hård men om han som skrev vill specifikt vill ha svar från kvinnor blir han sur om någon man svarar.
Jag skulle aldrig svara men en del skulle förmodligen komma med kommentarer hur de sprutar och likande tyvärr, lite det som hänt med era egna trådar på kvinnlig onani.
Vi män har ingen vagina, klitoris, bröst i olika storlekar runda höfter det och mycket annat är underbart på kvinnor så låt er skriva om det ni som kan relatera till det.
Det är min uppfattning.
 
Toppen