Kvinnlig Onani

petroleum

Ny medlem
Kön
Man
En gång vaknade jag av att min dåvarande flickvän fick orgasm i sömnen. Det tog en stund och hon mumlade något om någonting. Jag blev naturligtvis upphetsad men kunde inte få till något samlag efter det inträffade. När jag ville prata om det i lite förtäckta ordalag dagen efteråt visste hon inte vad jag pratade om men jag anade en förlägenhet. Är det någon som tror sig veta vad som egentligen hänt? Jag kan säga att den tjejen var helt öppen med sin sexualitet och dolde nästan inga av sina mer lustfyllda sidor …
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag ställer mig (som vanl?) skeptisk. Jag har nämligen vaknat flera ggr o varit råkåt - I HJÄRNAN! När man sedan har tagit på fittan är det helt dött där, så det är bara att forts att sova... :-(
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Du menar om hon kan ha kommit i sömnen eller ej?

Självklart kan hon ha gjort det! Det har hänt mig flera gånger! Framförallt när jag var gravid! Jag hamnar ofta (även när jag inte kommer i sömnen) i något slags mellanläge mellan vaken och sovande och precis därimellan kommer jag efter att ha drömt våta drömmar. Vaknar till precis när orgasmen svalnar av och eftersom jag är i drömmarnas värld samtidigt som jag kommer rent fysiskt är det helt sjukt coola och starka orgasmer! Skithärligt! Vet till 100% att jag kommer på riktigt och inte bara i drömmarna eftersom fittan känns exakt som vanligt efter orgasm, extra känslig och pulserande. Mmm!
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Hejsan
Var med om något liknande inatt..
Vaknade av att sängen vibrerade och jag kan säga att hon inte "pillade sig i örat"

Men när jag berättade det idag så säger hon att hon inte gjort något?

Kan det vara så att man gör det i sömnen och inte vet om det?

Det som retar mig är att hon inte vill ha sex men onar gärna i sömnen..

Någon som varit med om något liknande???

[B)]
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Sambon säger att jag ibland onnar i sömnen och verkar njuta väldigt av det. Ibland händer det att han väcker mig och är sugen, men jag vill mest drömma vidare. Tror dock aldrig att jag har kommit i sömnen, men man vet aldrig. Jag kommer aldrig ihåg något efteråt.
 
Toppen