Kvinnor diskuterar ni sperma

kille20

Medlem
Kön
Man
Jag blir så kåt när jag hör kvinnor prata om sperma, händer det att ni kvinnor pratar sperma med era vänninor.Vad brukar ni diskutera då om ni gör det.

Kåt Kille
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jadå, det händer inte allt för sällan. Det är väl allt mellan himmel och jord om det som diskuteras.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det måste du ha kompisar som e oxå, om ni snackar sperma:p
låter härligt....;)


Originally posted by hanna82

Jo, det händer, men så är jag nog en sperma-fetishist oxå.. :)



Smisk! känslan som sitter i
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
de var hon som sa det å jag blev lite:p
nej man behöver inte va spermafetishist för att snacka sperma:)
men det lät, hmmm. härligt i min fanatsi[}:)]
Originally posted by tuvalu

Varför skulle de vara spermafetishister för att de diskuterar sperma?



Smisk! känslan som sitter i
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är definitivt mer sperma-frälst än mina kompisar, men dom har inget emot att prata om det.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
se där ja, sperma-frälst...
vi släppte fetischmen.. så skönt då slipper jag få mer *skäll* för det... :D
Var vill du få sperman Hanna82??

Originally posted by hanna82

Jag är definitivt mer sperma-frälst än mina kompisar, men dom har inget emot att prata om det.



Smisk! känslan som sitter i
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Doc H och ni andra. :)..
I munnen eller över brösten. Jag är inte så förtjust i att få den i ansiktet, det kan komma i ögat och det är inte alls kul..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
härligt!

Originally posted by hanna82

Doc H och ni andra. :)..
I munnen eller över brösten. Jag är inte så förtjust i att få den i ansiktet, det kan komma i ögat och det är inte alls kul..

få det i ögat e säkert inte kul...





Smisk! känslan som sitter i
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Min tjej säger att det svider att få det i ögonen. Men hon gillar att bli sprutad i ansiktet, så hon blundar helt enkelt bara :p Plus att jag försöker att INTE sikta där....

Originally posted by hanna82

Doc H och ni andra. :)..
I munnen eller över brösten. Jag är inte så förtjust i att få den i ansiktet, det kan komma i ögat och det är inte alls kul..
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
En liten grej som kanske kan vara intressant i sammanhanget.

När jag var ung och grön porrfluktare så gillade jag verkligen inte sprutscener. Tyckte t o m att det var äckligt med en sats som hamnade i ansiktet på tjejen.

Nu är jag hopplöst fördärvad av en massa porrtittande, så nu - ja NU tycker jag det är läckert av bara helsike!

Jag är inte någon hängiven fantast, men det har sin tjusning det där...
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Det där är intressant? Har länge frågat mig själv vad det egentligen som är så fantastiskt med sprutscenerna? Menar, jag älskar dem...en av höjdpunkterna definitivt, men varför? :p


Originally posted by dp-lover

En liten grej som kanske kan vara intressant i sammanhanget.

När jag var ung och grön porrfluktare så gillade jag verkligen inte sprutscener. Tyckte t o m att det var äckligt med en sats som hamnade i ansiktet på tjejen.

Nu är jag hopplöst fördärvad av en massa porrtittande, så nu - ja NU tycker jag det är läckert av bara helsike!

Jag är inte någon hängiven fantast, men det har sin tjusning det där...
 
Toppen