Kvinnor inom vården

G

Guest

Gäst
Jag är en kvinna inom vården och har arbetat inom olika vårdområden och det är aldrig något som ens slagit mig... Varför skulle jag runka en manlig patient? Jag är ju där för att tillfredställa andra behov hos mina patienter...
 

Valpen

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kvinna inom vården och har arbetat inom olika vårdområden och det är aldrig något som ens slagit mig... Varför skulle jag runka en manlig patient? Jag är ju där för att tillfredställa andra behov hos mina patienter...
Händer det att du ser att patienter får stånd? Vad gör duom en patient får ståfräs så att du ser?
 
Kön
Kvinna
Som vårdbiträda..

"Vad gör du om patienter får stånd?"

Jag gör absolut ingenting...sådant kan ju hända utan att är meningen...är ju mest pinsamt för dem och jag vill inte göra det jobbigare.
 
G

Guest

Gäst
Jag är en kvinna inom vården och har arbetat inom olika vårdområden och det är aldrig något som ens slagit mig... Varför skulle jag runka en manlig patient? Jag är ju där för att tillfredställa andra behov hos mina patienter...
Händer det att du ser att patienter får stånd? Vad gör duom en patient får ståfräs så att du ser?

Javisst har det hänt! Men är ju alltid ofrivilligt och den det drabbar uppskattar det ju inte... Brukar inget göra...
 

Valpen

Ny medlem
Kön
Man
Ok. Tack för svaret. Känns skönt att veta att det finns så proffsigt folk i vården, utifall att man skulle hamna i den situationen
 

kille20

Medlem
Kön
Man
Jag är en kvinna inom vården och har arbetat inom olika vårdområden och det är aldrig något som ens slagit mig... Varför skulle jag runka en manlig patient? Jag är ju där för att tillfredställa andra behov hos mina patienter...
Händer det att du ser att patienter får stånd? Vad gör duom en patient får ståfräs så att du ser?

Javisst har det hänt! Men är ju alltid ofrivilligt och den det drabbar uppskattar det ju inte... Brukar inget göra...

Ni verkar vara jysta kvinnor här, en del ligger där med ett brutet t ex ben i sträck och kan inte röra sig på flera veckor men spermaproduktionen pågår och dom blir kåta när dom inte får eller kan ha utlösning, hur hanterar vården människors sexdrift när patienten är friska i övrigt
 
Toppen