Kvinnors piss

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Butchiga kvinnor tycker om att visa upp sig för andra kvinnor. Lätt gjort på något badhus. Det kan bli kontakt och man träffas för kissa och duscha tillsammans. Några nöjer sig med att beundra den kraftiga strålen, andra vill ha mer. Man ger varandra trevliga tips. Och så blir det knull och snusk. Gunilla sitter gränsle över den alltid lika kåta Carina, flyttar skötet mot hennes huvud och pissar sedan:) i hennes vidöppna mun. :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Alltså Anders, måste skriva ner något som jag ofta tänker på när jag läser dina inlägg. För att vara kille påstår du dig vara VÄLDIGT insatt i hur vi kvinnor tycker och tänker! Ofta handlar dina inlägg om hur kvinnor reagerar på olika saker, vad vi har för tankar och funderingar etc.

Är du den mannen som knäckt koden mellan det manliga och kvinnliga eller försöker du bara vara en bessrwisser??? Personligen tror jag på det senare alternativet!
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Rödluvan! Jag är mycket intresserad av tuffa kvinnor. Jag tänder och blir kåt.

Ett och annat har jag fått genom några sexuellt sett mycket häftiga kvinnor som jag har träffat. Det mesta kommer från vad några få har berättat om sig själva och särskilt om andra tjejer. Självfallet räknar jag med att de har bättrat på det de visste eller trodde sig veta för att tillfredställa min smak för sexuellt snusk. Så var det med den saken.

Så du hade nog inte alldeles fel, Rödluvan, med det där om att jag gärna vill "vara en besserwisser".
 

pojke88

Medlem
Kön
Man
Anders Berg intresserar mig. Jag skulle vilja skriva en bok om honom. Han är allt det där sjuka som finns inom varje människa. Så intressant. Berätta mer!
 

sep

Medlem
Kön
Man
Snubben är helt skadad, kolla sättet att berätta, är det en fråga, en berättelse, ett inlägg, en fantasi? Helflummigt. Har Anders mentalsjukdom i bagaget eller är det nån slags muterad haiku?

...
don't bust that nut just yet
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Originally posted by sep

Snubben är helt skadad, kolla sättet att berätta, är det en fråga, en berättelse, ett inlägg, en fantasi? Helflummigt. Har Anders mentalsjukdom i bagaget eller är det nån slags muterad haiku?

Kunde inte sagt det bättre själv...Anders Berg är djupt störd.
 

adulterum

Ny medlem
Kön
Man
Anders Berg!! Håll med om att ditt inlägg är en aning osammanhängande! Eller? För övrigt är jag också nyfiken på ämnet. Berätta gärna vilka Gunilla & Carina är i detta sammanhang. Det kanske kan bli en bra sexnovell, vem vet? Kör på så får vi se.
 
Kön
Man
Det låter onekligen som en sexnovell, dock en ganska kinky sådan... om den blir bra eller ej beror på herr Bergs författartalanger (and I think he has to do better than that...) :unsure:
 
Toppen