LÄget här inne

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Hej alla

Måste bara skriva lite..man blir så arg

Denna sida är ju för alla sexälskare och det är UNDERBART att den finns så vi kan dela upplevelser m.m
Och nu sabbar några så att det påverkar ALLA.
GRRRR skärpning[}:)][}:)]

NU är det dags att göra ett ryck..för VI vill väl ha kvar denna sida???:D

Man får aldrig glömma att bakom ett "nick" finns en person av kött och blod och man ska respektera den.

Hoppas ni som är kvar är med mig och att vi ser till att ha det skönt och mysigt här inne inget annat!!!;)

Kram på er...och NJUT
 

Superkingen

Medlem
Kön
Man
Hej alla

Måste bara skriva lite..man blir så arg

Denna sida är ju för alla sexälskare och det är UNDERBART att den finns så vi kan dela upplevelser m.m
Och nu sabbar några så att det påverkar ALLA.
GRRRR skärpning[}:)][}:)]

NU är det dags att göra ett ryck..för VI vill väl ha kvar denna sida???:D

Man får aldrig glömma att bakom ett "nick" finns en person av kött och blod och man ska respektera den.

Hoppas ni som är kvar är med mig och att vi ser till att ha det skönt och mysigt här inne inget annat!!!;)

Kram på er...och NJUT

Håller med här NJUT
Kan vi inte lämna det onda och elaka tankarna utanför här.
Innesluta oss i vår egen lilla Ona värld och bara ha det skönt och trevligt
i varandras sällskap, byta erotiska tankar och fantasier med varandra.
Trevlig helg till alla onanister
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
vem r elak & ond[}:)]?

(r det jag som missar sånt lr flyter jag bara runt här & fattar noll? )
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Är inne lite på samma bana som Doc H. Vem har tabbat sig och vad händer här egentligen?

Alla ni andra najsiga människor med snuskiga fantasier önskar jag en finfin helg. Onanera nu så det glöder hela helgen...;)
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Hej alla

Måste bara skriva lite..man blir så arg

Denna sida är ju för alla sexälskare och det är UNDERBART att den finns så vi kan dela upplevelser m.m
Och nu sabbar några så att det påverkar ALLA.
GRRRR skärpning[}:)][}:)]

NU är det dags att göra ett ryck..för VI vill väl ha kvar denna sida???:D

Man får aldrig glömma att bakom ett "nick" finns en person av kött och blod och man ska respektera den.

Hoppas ni som är kvar är med mig och att vi ser till att ha det skönt och mysigt här inne inget annat!!!;)

Kram på er...och NJUT


Jag är med dig helt!

Det blev lite av en chockstart på mitt medlemskap. Men det beyder att det bara kan bli bättre:)

Kramar tillbaka:oops:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har ingen aning om exakt vad som hänt - men jag VET av egen erfarenhet att det finns vissa användare som gör vad de kan för att roa sig med att spräcka andras anonymitet - vilket är helt galet enligt mig, för det kommer ju att innebära att man inte vågar finnas kvar på Ona och dela med sig av sina känslor och upplevelser och vem vinner på det?

Trist är det att små människor med små hjärnor använder den lilla kunskap de har för att förstöra för så många......:(
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har ingen aning om exakt vad som hänt - men jag VET av egen erfarenhet att det finns vissa användare som gör vad de kan för att roa sig med att spräcka andras anonymitet - vilket är helt galet enligt mig, för det kommer ju att innebära att man inte vågar finnas kvar på Ona och dela med sig av sina känslor och upplevelser och vem vinner på det?

Trist är det att små människor med små hjärnor använder den lilla kunskap de har för att förstöra för så många......:(

dessa små människor med små hjärnor & komplexfyllda för stora ego borde
antingen sluta lr bli u t s l ä n g d a!
säger bara FY f*n!
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det verkar som det fins nån genetisk skada hos en minoitet av mänskligheten som gör att de får ett omättligt behov av att jävlas med folk, om det är ett sätt att hävda sig på och kompensera sig för att de kanske inte är riktigt 100 i alla avseenden vet jag inte men klart iriterande är denna minoritet i alla fall.
Men som tur är utgör de i allafall bara en liten del av alla här, fast det kan ju räcka med en enda av dem för att det ska bli en otrevlig stämning, men vi får försöka bekämpa dem och bibehålla en fin stämning här.
Blev uppriktigt ledsen när en sån härlig och inkörd profil som Snäckan kastade in handuken det kändes trist!
Hoppas vi inte ska behöva mista fler av de "goda" bara för nån eller nåra inte har lärt sig hur man förhåller sig till sina medmäniskor, för det är som "Skeda" skriver här ovan "mäniskor av kött och blod" bakom nicken och dessa mäniskorna har även andra kännslor än bara kåthet, de kan bli sårade med...
Hmm blev lite långt men kände att ämnet är viktigt för vår fortsatta existens här på onna.
 

Superkingen

Medlem
Kön
Man
Ja det verkar som det fins nån genetisk skada hos en minoitet av mänskligheten som gör att de får ett omättligt behov av att jävlas med folk, om det är ett sätt att hävda sig på och kompensera sig för att de kanske inte är riktigt 100 i alla avseenden vet jag inte men klart iriterande är denna minoritet i alla fall.
Men som tur är utgör de i allafall bara en liten del av alla här, fast det kan ju räcka med en enda av dem för att det ska bli en otrevlig stämning, men vi får försöka bekämpa dem och bibehålla en fin stämning här.
Blev uppriktigt ledsen när en sån härlig och inkörd profil som Snäckan kastade in handuken det kändes trist!
Hoppas vi inte ska behöva mista fler av de "goda" bara för nån eller nåra inte har lärt sig hur man förhåller sig till sina medmäniskor, för det är som "Skeda" skriver här ovan "mäniskor av kött och blod" bakom nicken och dessa mäniskorna har även andra kännslor än bara kåthet, de kan bli sårade med...
Hmm blev lite långt men kände att ämnet är viktigt för vår fortsatta existens här på onna.
-
Du skrev lite långt.
Men som du uttryckte det hade jag (Och säkert många här på Ona) tagit mig tiden och läst hur långt som helst.
Bra skrivet Trosgalen;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Ja det verkar som det fins nån genetisk skada hos en minoitet av mänskligheten som gör att de får ett omättligt behov av att jävlas med folk, om det är ett sätt att hävda sig på och kompensera sig för att de kanske inte är riktigt 100 i alla avseenden vet jag inte men klart iriterande är denna minoritet i alla fall.
Men som tur är utgör de i allafall bara en liten del av alla här, fast det kan ju räcka med en enda av dem för att det ska bli en otrevlig stämning, men vi får försöka bekämpa dem och bibehålla en fin stämning här.
Blev uppriktigt ledsen när en sån härlig och inkörd profil som Snäckan kastade in handuken det kändes trist!
Hoppas vi inte ska behöva mista fler av de "goda" bara för nån eller nåra inte har lärt sig hur man förhåller sig till sina medmäniskor, för det är som "Skeda" skriver här ovan "mäniskor av kött och blod" bakom nicken och dessa mäniskorna har även andra kännslor än bara kåthet, de kan bli sårade med...
Hmm blev lite långt men kände att ämnet är viktigt för vår fortsatta existens här på onna.


Jätte bra skrivet!!!
PUss
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jätte bra skrivet!!!
PUss[/quote]

Tack!
Gav bara utlopp för mina kännslor, kanske trampar jag på nåra tår men det tar jag....
Besvarar din härliga puss! Mmm smakar underbart! *L*
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
-
Du skrev lite långt.
Men som du uttryckte det hade jag (Och säkert många här på Ona) tagit mig tiden och läst hur långt som helst.
Bra skrivet Trosgalen;)[/quote]
----------------------

Man bugar och Tackar!:oops:
Ja f_n man tänder ju till ibland ju...*L*
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
[/quote] jag r här för att träffa likasinnade, busa, njuta & av nyfikenhet
så låt det vara så.............:)[/quote]

Kloka ord som vanligt... :love: :love:
 
Toppen