Lämnar tjejer forumet för att de får sperma på sina bilder?

K

KjellKåt

Gäst
Jag har försökt lämna detta forum men det skiter så.
Tjejer lämnar detta forum så fort, har någon frågat varför?
Kan det bero på att vissa individer hånar tjejer genom att sitta och spruta sperma på bilder eller?
Personligen skulle jag vilja ha fler kvinnor här med "skinn på näsan" som vågar säga ifrån.
Mobbad av admin och..........
 
K

KjellKåt

Gäst
Något bör göras, annars blir detta endast ett tillhåll för killar

men du är inte mobbad, vi försöker bara hjälpa dig att navigera på sajten!
Du skrev själv"
Får inte bli för krångligt för dem som tänker med lilla huvudet"
Är det att hjälpa en person som gjort ett fel, ett fel.
 
K

KjellKåt

Gäst
Jag skulle kunna ställa upp för att få det ett tillhåll för kvinnor, men inte med den inställning som admins har..
Ta bort allt som går ut på att håna kvinnor sitta och runka på foton kan dom göra på toa hemma hos sig själva.
Kvinnor har sex lust och vill säker läsa om mäns för dem kanske lite konstiga avvikelser, eller är det så att kvinnor även har samma avvikelser.
Funder om inte grupperna ska ha en annan indelning.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag skulle kunna ställa upp för att få det ett tillhåll för kvinnor, men inte med den inställning som admins har..

Om du nu vet precis hur allt bör göras står det dig helt fritt att starta ett eget forum. Där kan du göra precis som du vill. Detta forum har varit som det är i snart 20 år och många trivs här. Att kvinnor försvinner från forumet beror sällan på sperma på bilder.

De som hör av sig i samband med att de lämnar brukar uppge att de stör sig på tre saker i första hand:
1. Män som inte förstår ordet "nej".
2. Män som inte kan låta blir att skriva ovidkommande svar i trådar som tar upp tydliga frågeställningar riktade till kvinnor.
3. Män som utger sig för att vara lesbiska eller bisexuella kvinnor i syfte att få kontakt, bilder eller försöka få dem att berätta personliga saker "kvinnor" emellan.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Om du nu vet precis hur allt bör göras står det dig helt fritt att starta ett eget forum. Där kan du göra precis som du vill. Detta forum har varit som det är i snart 20 år och många trivs här. Att kvinnor försvinner från forumet beror sällan på sperma på bilder.

De som hör av sig i samband med att de lämnar brukar uppge att de stör sig på tre saker i första hand:
1. Män som inte förstår ordet "nej".
2. Män som inte kan låta blir att skriva ovidkommande svar i trådar som tar upp tydliga frågeställningar riktade till kvinnor.
3. Män som utger sig för att vara lesbiska eller bisexuella kvinnor i syfte att få kontakt, bilder eller försöka få dem att berätta personliga saker "kvinnor" emellan.
Det är trist att dessa tre punkter du anger upprepas hela tiden, visst kan vi alla gör misstag och skriva i fel tråd, det kanske jag också har gjort någon gång. Men att gå in och hela tiden störa bara för uppmärksamhetens skull kan göra vem som helst galen. Muppar finns överallt! Hehe…

Kan det ha med just uppmärksamheten att göra! Människor som vill bli mer sedda än de i vardagen inte blir. Många människor måste ju få denna bekräftelse hela tiden, sorgligt nog.
Men som jag skrev i en annan tråd, det går ju att rappotera och jag tycker du Challe är jätteduktig att hålla rent, säga till och avbryta när det behövs!
All heder till dej!
:)
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
De som hör av sig i samband med att de lämnar brukar uppge att de stör sig på tre saker i första hand:
1. Män som inte förstår ordet "nej".
2. Män som inte kan låta blir att skriva ovidkommande svar i trådar som tar upp tydliga frågeställningar riktade till kvinnor.
3. Män som utger sig för att vara lesbiska eller bisexuella kvinnor i syfte att få kontakt, bilder eller försöka få dem att berätta personliga saker "kvinnor" emellan.
Kan det inte vara så att de kvinnor som lämnar ofta är de”kvinnor” som nämns under punkt nr 3 ovan? De går med av de skäl som nämns eller för att trolla i största allmänhet, sen tröttnar de och lämnar? Å andra sidan kanske såna personer inte är så ambitiösa att avregistrera sig, utan låter profilen vara kvar inaktiv.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan det inte vara så att de kvinnor som lämnar ofta är de”kvinnor” som nämns under punkt nr 3 ovan? De går med av de skäl som nämns eller för att trolla i största allmänhet, sen tröttnar de och lämnar? Å andra sidan kanske såna personer inte är så ambitiösa att avregistrera sig, utan låter profilen vara kvar inaktiv.
Absolut!
Jag har stött på ett antal ”tjejer” här inne som bara är ute efter att driva eller hänga ut någon. Tyvärr! De lämnar sidan efter någon månad…
 
K

KjellKåt

Gäst
Vill bara berätta att jag haft en förening på egen hemsida, vet att det krävs mycket av en administrator. Även om vi inte var mer än 160 medlemmar så uppstod en del problem.
Men som admin (challe) skriver, så här har sidan sett ut i 20 år och antar att antalet kvinnliga har varit det samma.
Tiderna förändras så man får nog tänka om lite.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vill bara berätta att jag haft en förening på egen hemsida, vet att det krävs mycket av en administrator. Även om vi inte var mer än 160 medlemmar så uppstod en del problem.
Men som admin (challe) skriver, så här har sidan sett ut i 20 år och antar att antalet kvinnliga har varit det samma.
Tiderna förändras så man får nog tänka om lite.

Jag är öppen för förslag
Tror fler med mig?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Om du nu vet precis hur allt bör göras står det dig helt fritt att starta ett eget forum. Där kan du göra precis som du vill. Detta forum har varit som det är i snart 20 år och många trivs här. Att kvinnor försvinner från forumet beror sällan på sperma på bilder.

De som hör av sig i samband med att de lämnar brukar uppge att de stör sig på tre saker i första hand:
1. Män som inte förstår ordet "nej".
2. Män som inte kan låta blir att skriva ovidkommande svar i trådar som tar upp tydliga frågeställningar riktade till kvinnor.
3. Män som utger sig för att vara lesbiska eller bisexuella kvinnor i syfte att få kontakt, bilder eller försöka få dem att berätta personliga saker "kvinnor" emellan.

Jag tror man skall skriva en deklaration om vad forumet står för. Finns ju möjlighet att fästa en sådan.
Vi är ju en hel del normala tokskallar här ändå. Men ändå få ett budskap till alla nya och om dom inte är dem man utger sig för och hur forumet ser på den saken. Även andra moralpinnar men inte för långt. Någon som är bra att formulera sig kanske kan komma fram med något. Nu finns det säker redan skrivet sådant. Men en fäst inlägg med typ Läs detta om du skall bli medlem här. Det har ju diskuterat här ett otal gånger så vi vet vad forumet står någonstans.

Det finns andra platser som de som inte vill vara "normal" som har större tolerans eller ingen alls. Inga platser nämda.
Har sagt det förr att man var själv en sådan men aldrig i en forum miljö, det passade då och var mer som ett rollspel men aldrig för att komma över någons bilder med mera. Sen är jag ganska övertygad om de man chattade med då också var en skitstövel som man var på den tiden.

Visst skall vi tillåta snusk och annat men det får hålla sig i rätt kontext. Kamratuppfostran är bra. Kärnan i forumet får vara med och stötta upp admin som gör bra jobb för att vi tokskallar, nu sa jag det igen, skall kunna prata av oss om våra snuskigheter och perversa läggningar. Men det är viktigt att alla skall kunna hitta något här, men då måste man vara hyfsat sig själv bakom aliaset.

Tråden borde kanske flyttas till annan forumdel. Denna är till för annat.

Manya
 
Toppen