Om du nu vet precis hur allt bör göras står det dig helt fritt att starta ett eget forum. Där kan du göra precis som du vill. Detta forum har varit som det är i snart 20 år och många trivs här. Att kvinnor försvinner från forumet beror sällan på sperma på bilder.
De som hör av sig i samband med att de lämnar brukar uppge att de stör sig på tre saker i första hand:
1. Män som inte förstår ordet "nej".
2. Män som inte kan låta blir att skriva ovidkommande svar i trådar som tar upp tydliga frågeställningar riktade till kvinnor.
3. Män som utger sig för att vara lesbiska eller bisexuella kvinnor i syfte att få kontakt, bilder eller försöka få dem att berätta personliga saker "kvinnor" emellan.
Jag tror man skall skriva en deklaration om vad forumet står för. Finns ju möjlighet att fästa en sådan.
Vi är ju en hel del normala tokskallar här ändå. Men ändå få ett budskap till alla nya och om dom inte är dem man utger sig för och hur forumet ser på den saken. Även andra moralpinnar men inte för långt. Någon som är bra att formulera sig kanske kan komma fram med något. Nu finns det säker redan skrivet sådant. Men en fäst inlägg med typ Läs detta om du skall bli medlem här. Det har ju diskuterat här ett otal gånger så vi vet vad forumet står någonstans.
Det finns andra platser som de som inte vill vara "normal" som har större tolerans eller ingen alls. Inga platser nämda.
Har sagt det förr att man var själv en sådan men aldrig i en forum miljö, det passade då och var mer som ett rollspel men aldrig för att komma över någons bilder med mera. Sen är jag ganska övertygad om de man chattade med då också var en skitstövel som man var på den tiden.
Visst skall vi tillåta snusk och annat men det får hålla sig i rätt kontext. Kamratuppfostran är bra. Kärnan i forumet får vara med och stötta upp admin som gör bra jobb för att vi tokskallar, nu sa jag det igen, skall kunna prata av oss om våra snuskigheter och perversa läggningar. Men det är viktigt att alla skall kunna hitta något här, men då måste man vara hyfsat sig själv bakom aliaset.
Tråden borde kanske flyttas till annan forumdel. Denna är till för annat.
Manya