Längsta sprutet?

higo

Medlem
Kön
Man
Några regelrätta mätningar gjordes väl aldrig, men var man inte försiktig när man låg på sängen och runkade kunde sprutet mycket väl hamna på väggen bakom huvudet. Det här är definitivt ett övergående problem, i dag passerar det väl naveln i bästa fall...
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Garanterat över 4 meter :p
Men så är man ju en känd 'storsprutare' åxå :D
Dock nåra år sedan, numera kommer det sällan mer än
1 till 1,5 meter... åldern tar tydligen ut sin rätt, LOL

Jesus 4 meter! Det är ju riktigt rekord här på ona verkar det?
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Man har haft en del bra sperma strålar. En gång när jag satt framför datorn och runkade. Så kom sprutet över axeln och hamnade en meter bakom mig..
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt sprutrekord minns jag väl, var första gången jag filmade när jag hade sex och knullade sambon bakifrån i soffan och det var sån upphettsande känsla att filma samtidigt att när jag kände det var dax så drog jag ut den o skulle spruta på hennes rygg och första satsen flög över hela henne o landade på en myskudde i soffan framför henne;) resten på ryggen.
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Nu har jag mätt med måttband hur långt ett sprut var som jag sprutade rakt ut i luften och inte på någon bild som jag annnars brukar göra:p
Stod iaf på knä och lätt det spruta rakt ut. 285 cm blev det den gången, men vet att jag klarat av längre än så.

Kommer ihåg en gågn för ganska länge sen då jag runkat bra länge, cammade och chattade, var helt enkelt mycket kåt. Skulle ställa mig så att jag kunde spruta från sidan i cammen så att säga. Stod ca 1,5 meter ifrån en vägg och lyckade träffa ungfär 2 meter upp på väggen. En matematiker kan säker räkna ut hur långt det skulle vara om inte väggen varit ivägen men kan ju kankse tippa på 3,5-4 meter....
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Nästan på dagen 7 år efter sista inlägget på denna tråd, så får vi sätta igång den igen.

Skriv era rekord.
  • Hur långt?
  • Hur mycket?
  • Hur många strålar?
  • Hur högt?
  • Andra "skills"?
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Det var en rejäl lista med mätvärden :) får börja med det jag vet iaf.
  • Hur långt? Står jag och sprutar rakt ut har jag nog varit strax över 2 meter som mest. Ligger jag passerar det huvudet nån halvmeter till meter. Sitter jag så tar facet eller väggen bakom axeln smällen.
  • Hur mycket? Inte mätt upp det.
  • Hur många strålar? Har maxat på 13 strålar. 10-12 oftast efter edging. Ännu mindre efter en snabbis.
  • Hur högt? Se punkt ett.
  • Andra "skills"? Nja men kan nämnas att jag var en dribbler innan jag började edgea. Uselt sprut. Så tror de flesta kan lära sig spruta ganska rejält med träning och teknik. Men visst vissa har det ju redan med generna.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Får väl skriva mina egna med så klart :)

  • Hur långt? Stående är mitt rekord 3,2 meter. första gången jag sprutade långt när jag var tonåring, stod jag på knä och skickade iväg satsen ca 2,5 meter

  • Hur mycket? Har försökt mäta satsen vid några tillfällen, men inte lätt att spruta i ett medicinmått dock haha. Men lyckade nästan få allt i vid ett tillfälle, missade en eller två strålar. Var iallafall 13ml som kommit i måttet. Bifogar bild https://www.dropbox.com/s/b5rilcuuecprybo/bild 2.JPG?dl=0

  • Hur många strålar? Flest strålar som jag har filmbevis på är 13, men rekordet ligger på 14

  • Hur högt? Har lyckats spruta rakt upp så det hamnat på mitt eget huvud. Sprutade en gång mot en spegelvägg, jag stod ca 1,5 meter ifrån väggen, och det var sperma 2 meter upp på spegelväggen.

  • Andra "skills"? Som alla andra så kommer det tjockt ibland och tunt ibland. Är jag riktigt kåt så kan jag spruta rejält med sperma kort efter jag sprutat fösta gången. Typ en halvtimme eller så efter första utlösningen. Denna gjorde jag först en gång https://www.erome.com/a/zMUFclPq sedan ca en halvtimme efteråt gjorde jag denna https://www.erome.com/a/GipeVyRZ
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig mätt men när jag var yngre sprutade jag klart över en meter nu inte lika långt men runkar varje dag kommer kanske inte varje dag men med ett kvällsrunk sover man gott.
Det flest gånger jag runkar kommer jag.
 
Toppen