lära syskon att onanera?

ak8

Ny medlem
Kön
Man
Svår fråga, nu är jag kille förvisso så jag har väl inte hel talan i detta, men tillhör det inte hela grejjen att lära känna sin kropp och exprementera själv? Har ni en riktigt bra syskonkontakt kan du ju fråga om/hur hon gör det och vill ha lite tips...
 

ak8

Ny medlem
Kön
Man
Tuvalu2:

Jag tror inte att hon menade att fysiskt tillfredställa henne utan mer tala om det och kanske visa på sig själv, hur moraliskt detta är, är ju en annan fråga men incest tror jag inte man kan kalla det...
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Misstänker att det är upp till var och en var man tycker att gränsen för incest går, och sedan hur hårt man tar på det. Är det något som båda är med på, där inte den ena blir utnyttjad eller tvingad på något sätt, så skulle jag inte se på det allt för hårt.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Tror inte att jag skulle vilja visa min syrra/brorsa om vi var syskon från allra första början. Men om pappa/mamma skulle flytta ihop med någon med en oehört snygg tjej så skulle jag mer än gärna visa henne om hon frågade:)

adda gjärna på MSN
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Tjanevert: Nej, jag anser inte att man ska lära sina syskon onanera.

Det är något dom kommer lära sig med tiden, och att upptäcka själva. Enda gången är väl om dom frågar om det och vill veta vad det är. Att man då förklarar lite lätt vad det går ut på, varför man gör det, och även berättar hur man gör det.

Sen är det inget mer med det.

Men man ska absolut inte lära syskonen hur man gör. Tror det kan influera i det sexuella livet, på ett negativt sätt längre in i framtiden.



Själv, är bäste dräng.
 

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Bamse-Mannen

Men man ska absolut inte lära syskonen hur man gör. Tror det kan influera i det sexuella livet, på ett negativt sätt längre in i framtiden.
Jag skulle gärna vilja veta hur du menar att det skulle ha en skadlig inverkan på ens sexliv. Jag har själv bara runkat ihop med ett par kusiner, och jag kan inte se att det haft någon större inverkan på mig alls.
 

pidder

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by tjanevert

skall man lära sina syskon onanera ?

har inte lärt mina syskon att onanera eftersom jag är enda barnet men jag har lärt en kompis...

Jag visade på mig själv först och så frågade han om jag kunde visa på honom då sa jag till honom att sätta sig i mitt knä så skulle jag visa... han satte sig rätt på min kuk så den åkte in, sen visade jag honom hur man gjorde.... (vi runkar ihop idag....)
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tycker nog man kan låta bli. Visst, man kan kanske förklara om det kommer en direkt fråga, men i internetsamhället tror jag faktiskt inte att det kommer några frågor...

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag håller med Maree, man behöver ingen som visar hur man gör. Man kommer på det alldeles själv.
 

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
Hallå eller? är det bara jag som är dum i huvet eller är det typ inte incest att sitta och pilla och hjälpa sina syskon? låter helt psyko enligt mig.. men men, gör som ni vill..

Oj oj :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Mr.Biggy

Hallå eller? är det bara jag som är dum i huvet eller är det typ inte incest att sitta och pilla och hjälpa sina syskon? låter helt psyko enligt mig.. men men, gör som ni vill..

Oj oj :)

Tycker inte att du är dum, håller med. En sexuell handling mellan syskon kan ju inte klassas på något annat sätt, tycker jag. Så jag vet inte ens om man kan säga gör som ni vill. Det finns ju en anledning till att det finns lagar som förbjuder incest.

Dessutom, håller med Maree om att detta, tror inte att någon behöver läras upp i detta ämne. Det löser sig!
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Citerar Bamse-Mannen: "Att man då förklarar lite lätt vad det går ut på, varför man gör det, och även berättar hur man gör det."
-
"Men man ska absolut inte lära syskonen hur man gör."

Nu förstår jag inte :]

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan ju bara säga att det inte ens är en diskussion jag skulle ha med mina syskon, men det är ju jag. Originalfråga i denna tråden är dessutom "Skall man lära sina syskon onanera?" och på den frågan svarar jag nej.

Är det inte det man har kompisar till??;)
 
Toppen