Lärare kom på

vips

Ny medlem
Kön
Man
Tjena det var för 2 år sen var 15 år och hade haft sex en gång tidigare så var vi på klass resa i österrike så hade vi badat och så fanns en pool på hotellet så var jag nöjd så jag gick upp på rummet och märkte inte att den snyggaste tjejen i klassen följde efter så efter lite små pratande så gick vi in i duschen för att skölja av oss klor vattnet å så började vi hångla å så pattknullade jag hennes stora bröst för att slutligen komma i hennes fitta och när jag hade kuken inne för att nästan ta ut den öppnar läraren dörren och undrade var vi hade tagit vägen skit pinint sedan när hon berättade för våra föräldrar :oops: men skönaste sexet jag har varit med om
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by vips

Tjena det var för 2 år sen var 15 år och hade haft sex en gång tidigare så var vi på klass resa i österrike så hade vi badat och så fanns en pool på hotellet så var jag nöjd så jag gick upp på rummet och märkte inte att den snyggaste tjejen i klassen följde efter så efter lite små pratande så gick vi in i duschen för att skölja av oss klor vattnet å så började vi hångla å så pattknullade jag hennes stora bröst för att slutligen komma i hennes fitta och när jag hade kuken inne för att nästan ta ut den öppnar läraren dörren och undrade var vi hade tagit vägen skit pinint sedan när hon berättade för våra föräldrar :oops: men skönaste sexet jag har varit med om


Inte för att detta är någon rättskriving... Men det var den längsta mening jag har läst... ;)




Some play hard to get , I play hard to want
 

1986

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Occy

Originally posted by vips

Tjena det var för 2 år sen var 15 år och hade haft sex en gång tidigare så var vi på klass resa i österrike så hade vi badat och så fanns en pool på hotellet så var jag nöjd så jag gick upp på rummet och märkte inte att den snyggaste tjejen i klassen följde efter så efter lite små pratande så gick vi in i duschen för att skölja av oss klor vattnet å så började vi hångla å så pattknullade jag hennes stora bröst för att slutligen komma i hennes fitta och när jag hade kuken inne för att nästan ta ut den öppnar läraren dörren och undrade var vi hade tagit vägen skit pinint sedan när hon berättade för våra föräldrar :oops: men skönaste sexet jag har varit med om


Inte för att detta är någon rättskriving... Men det var den längsta mening jag har läst... ;)




Some play hard to get , I play hard to want

Hehe, det var ungeäf så jag tänkte också:)
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Originally posted by vips

Tjena det var för 2 år sen var 15 år och hade haft sex en gång tidigare så var vi på klass resa i österrike så hade vi badat och så fanns en pool på hotellet så var jag nöjd så jag gick upp på rummet och märkte inte att den snyggaste tjejen i klassen följde efter så efter lite små pratande så gick vi in i duschen för att skölja av oss klor vattnet å så började vi hångla å så pattknullade jag hennes stora bröst för att slutligen komma i hennes fitta och när jag hade kuken inne för att nästan ta ut den öppnar läraren dörren och undrade var vi hade tagit vägen skit pinint sedan när hon berättade för våra föräldrar :oops: men skönaste sexet jag har varit med om

Man dabbas av akut andnöd om man läser allt i ett svep....:eek:

Onanera Mera
 

Black_Pearl

Medlem
Kön
Man
Har inte lärare tysnatsplikt om såna grejer.Ja menar när läraren sa till föräldrarna om att ni knullade så inkräktade hon/han på erat privatliv(dessutom var ni ju pippmyndiga:oops:)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Black_Pearl

Har inte lärare tysnatsplikt om såna grejer.Ja menar när läraren sa till föräldrarna om att ni knullade så inkräktade hon/han på erat privatliv(dessutom var ni ju pippmyndiga:oops:)

Jag tror att du har rätt!
 

Ollie

Ny medlem
Kön
Man
Då måste man ju till lägga att ALLA lärare har tystnadsplikt.. Det har till och med min lärare sagt till mig...[:cool:]
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Ollie

Då måste man ju till lägga att ALLA lärare har tystnadsplikt.. Det har till och med min lärare sagt till mig...[:cool:]

Satt just och funderade på det där. Att kurator, skolsköterskan,
läkaren...whatever har det...sure...men har verkligen alla lärare
det också? Och i vilken omfattning i så fall? Tycker det låter
rätt underligt att man som lärare inte skulle kunna snacka med
föräldrarna om saker som händer. Jag tycker inte att läraren
har ngn rätt att berätta det för deras föräldrar i vilket fall,
med tanke på att de är 15 år fyllda. Vad tycker ni andra?

Och jag förstår att man som förälder kanske känner att man vill
veta (och har rätt att veta?) vad ens barn hittar på..men om de
inte vill berätta frivilligt så tjänar man väl ingenting på att
få veta liksom.. De lär ju ändå göra sånt typ var som helst, om
de verkligen vill..och att tvinga sig in så här kan förstöra
hela relationen för gott sen. Jobbig situation.. :unsure:

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

DaveG

Ny medlem
Kön
Man
så som blivande lärare kan jag säga att vi inte alls har tystnadsplikt vad gäller sådana saker
 

biff

Medlem
Kön
Man
personligen så skulle jag skitit i om minaelever hade sex med varandra eller inte det är ju för fan inte min ensak. Men vad vet jag jag är ju inte lärare heller
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Vi lärare kanske har tystnadsplikt, men det hjälper inte när man är ett hycklande as som inte vågar erkänna för sig själv att han/hon blir kåt av det han/hon sett. Själv skulle jag ha reagerat på ett helt annat sätt... Fast det vet ni som läst mina noveller redan, antar jag.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
alltså nej, lärare har inte sådan tystnadsplikt.
inte alla iallafall, det är ju skillnad med personer som jobbar inom skolan, såsom skolsköterska osv.
 
G

Guest

Gäst
Magistern, hur menar du nu?
Vi lärare har såvitt jag vet inte tystnadsplikt såvida vi inte lovat eleven i fråga att inte säga något (som för övrigt vi aldrig bör lova). Lärare har däremot en skyldighet att alltid se till sina elevers bästa, dvs rapportera om man misstänker misshandel i hemmet eller något i den stilen.

Men någon tystnadsplikt i det här ämnet är det inte att tala om..
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
är själv lärare, vi har absolut ingen tysnadsplikt alls, hur skulle det se ut? inte kunna berätta för föräldrar om mobbning, trakasserier samt hur det går för eleven i skolan..

*mums med snopp*
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Vi har väl visst det tystnadsplikt!? Hallå och stopp. Vi har inte lov att berätta vissa saker, faktiskt. Hur det är med sex osv. vill jag låta vara osagt, men vi får exempelvis inte gå hem till en väninna och säga "kalle, han med den fula frisyren blir mobbad av olle med alla piercingar". Ska vi prata om det, måste det vara omöjligt att identifiera eleverna i situationerna. Däremot har vi inte samma tystnadsplikt som läkare och präster och sådant. Skulle brott uppstå, tvivlar jag på att vi inte får säga saker till polisen.

Däremot är det en annan sak vad det gäller föräldrar, de har rätt att veta vad deras barn gör, eftersom de är deras förmyndare. Så tror jag det är. (jag ska inte påstå att jag är säker, men det är i alla fall fel att påstå att vi inte har någon tystnadsplikt alls, för det har vi)
 
G

Guest

Gäst
Jag talar om det aktuella ämnet, främst då huruvida läraren ifråga pga tystnadsplikt inte får berätta för föräldrarna. Redheaded_girl jag tror du helt enkelt missförstod mig.



-------------------------------------
För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras..
 
Toppen