lärt mig spruta långt..

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
fan vad skönt, har den senaste veckan äntligen lärt mig spruta på riktigt, runkar dagligen och nu blir det minst tre oftast fyra ordentliga kaskader, långa strålar :p
sist jag drog en rackare landade två bakom mig, en i håret och en i ansiktet, hade munnen öppen så det var en upplevelse :cool:
ska ta och testa imorgon ock se hur långt man kan spruta, runt två meter bör jag komma tror jag :)

hoppas det är många fler som njuter av samma sak för underbart är det=D
 
G

Guest

Gäst
grattis... har du väl hittat tekniken för att skjuta iväg satsen ordentligt e man beroende :D
 

killkuken

Ny medlem
Kön
Man
ja skulle vilja lära mig händer bara ibland oftast så pulserar det och rinner ut om ni förstår vad ja menar så lär mig
 

hallebup

Ny medlem
Kön
Man
Ni som upplebver att ni "inte kan spruta" men gjärna vill jag tror jag vet vad ni kan pröva som jag gör varannan vecka typ, ta fram internet,
kolla porr i 2 timmar kanske 3 om ni vill, runka, kom NÄSTAN men ändå inte i 2 timmar, ni kommer spruta så att "strålen" inte kommer vara rak ANTAGLIGEN

det kommer vara ÖVERALLT!

använd regnkläder :D
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Det där funkar inte för mig tyvärr. Jag kan sitta i timmar, men sprutar inte ändå.
Ibland kan jag runka i 3 minuter och kommer som en fontän.

Vet inte vad det beror på.

Har hört att porrskådisar tidigt får lära sig att tajma sperma-stötarna med att klämma åt lite vid ollonkanten så att mynningen blir trängre och därför ökar trycket. Har inte själv lyckats, men jag tror min sperma är för tjockflytande.

Ok Stockholmarn.
Har man sagt A, får man säga B.
Dags att dela med dig av visdomen. :p
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Måste väl gå att spruta långt även om man inte suttit och runkat halva dan.

Själv klarar jag det inte om jag inte är jävligt kåt eller just suttit halva dan.

Kom igen, ni som vet, vad är tekniken?
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
OK, ska försöka förklara lite hur jag bär mig åt för att "storspruta". Hoppas det inte verkar för flummigt...;)
Den teknik som jag använder mig av (liknar hallebup) går ut på att runka tills jag nästan ska spruta och där släppa kuken och låta upphetsningen gå ner i ett par sekunder och på så sätt undvika att spruta. Detta förfarande upprepar jag så många gånger att jag kommer till ett tillstånd då upphetsningen ligger på en jämn och hög nivå. Här känner jag att jag på något sätt ligger på en "platå" och mentalt kan styra min egen kåthet. I detta läge går kan jag hålla mig väldigt länge, upp till kanske 2,5-3 timmar. Det kan kännas som att man själv kontrollerar när man ska "hoppa över kanten", dvs spruta. Ibland kan jag få kraftiga sprut bara efter en halvtimmes runk.
Denna metod har tagit mig år att utveckla och förmodligen är detta väldigt individuellt.
Lycka till!:p:)
 

Roobin

Ny medlem
Kön
Man
som hallebup. Jag försökte verkligen sikta :D hade t.om lagt en fet tidning.. tänkte liksom, måste ju träffa inom denna arean. Nejdå, träffade istället min fina musmata. :/
 

St-James

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror det handlar om teknik till viss del, men att man ävne tll viss del får finna sig i att komma på ett visst sätt. porrskådisar sprutar ju väldigt olika, tex Eric Everhad som verkar vara rätt duktig på det mesta inom knullade, sprutar knappt, det bara rinner ut. För egen del så kan jag tajma orgasmen med utösningen och liksom hålla igen till det rätta ögonblicket och då spruta rejält hårt. Har aldrig kollat hur långt, men det skulle nog gå att få iväg det drygt ett par meter. När jag ligger och runkar, eller blir avsugen på rygg, kommer det ofta på väggen bakom mig.
 
Toppen