Lätt att få stånd?

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Satt och funderade på en sak....Hur lätt får ni stånd egentligen? Vad krävs?
Själv kan jag få stånd av att bara hålla en tjej i handen ibland...hånglar man är det ju garanterat ribba och ibland blir man ju knappt hård när man runkar...Hur är det för er andra?
 
M

mr_kuken [ålder]

Gäst
får stånd allt för lätt.. ka få d bara av å åka buss, eftersom d vibrerar...
 
G

Guest

Gäst
Hålla en snygg tjej i handen eller typ busa med klassens sötis = fet jävla praktbonge :p

Lite för lätt kan man tycka... kan bli pinsamt :)
 

daadde

Ny medlem
Kön
Man
Hålla en snygg tjej i handen eller typ busa med klassens sötis = fet jävla praktbonge :p
får ni verkligen stånd så lätt? bara av att hålla oss i handen? :)
Lite för lätt kan man tycka... kan bli pinsamt :)
får ni verkligen stånd så lätt? bara av att hålla oss i handen? :)
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Får superlätt stång men de e skönt tycker jag [^][^]
Ja hålla handen e ribba :p[/size=2]
 

Zerteus

Medlem
Kön
Man
Jo. Stånd får man jätte lätt. Fick typ stånd när jag kramade mitt ex under den tiden vi va ihop och irriterad blev jag :p Men hon tyckte det var charmigt :p
 
K

Kroken85

Gäst
definitivt! hur är det tjejer,tycker ni det är "äckligt" eller motbjudande om en kille får stånd om ni ex kramas?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Stånd får jag oftast när jag vill men även när jag inte vill...

Det kan räcka med en förförisk blick, en lätt smekning utanpå byxan eller de där rätta orden just då så går kuken igång! Det har varit flertalet tryckare, mys vid lägerelden och långa kramar som gjort att han märkts av. :oops:

Jag får ta det goda med det "onda".
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag kan få bånge medan jag spelar TVspel, lagar mat, städar... ja överallt i princip. Kan också får stånd när jag inte ens är kåt. Jag är även helt hårt åtminstone 10 min efter att jag har sprutat.
 

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
En hård kram så att tjejens kropp verkligen trycks mot en Då är det stenhård Bånge. Fast det beror nog på lite hur tänd man e på personen ifråga. Vissa får man ju stånd av att bara kolla på eller att dom har kort kort kjol. sen vissa krävs det i princip att dom är där nere med handen
 

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
En hård kram så att tjejens kropp verkligen trycks mot en Då är det stenhård Bånge. Fast det beror nog på lite hur tänd man e på personen ifråga. Vissa får man ju stånd av att bara kolla på eller att dom har kort kort kjol. sen vissa krävs det i princip att dom är där nere med handen.

En annan sak är att jag kan tända på o se bilder på mig själv :p låter kanske sjukt men sån e jag :p Bilder på min egen kuk o rumpa kan få mig o bli kåt på nolltid
 
G

Guest

Gäst
Då är den stenhård direkt :)... I förrgår bad en tjejkompis när vi var ute att värma henne genom att stå bakom och hålla över magen... Var så hård att det savade :)

Kommer den upp om ni ligger under en filt me en tjej?:p
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag år stånd skitlätt. Var en tjej en gång som gjorde massage på axlarna. Fick härligt stånd av det. Ser jag en snygg tjej ute eller tänker på sex reser sig den.

Satt nu och surfa och hade inte en tanke på sex. Kollade på en tjej som var ganska snygg och jag fick stånd bara sådör. Hennes kropp var ju läcker också. :p

När jag hör everytime we touch med Cascada eller hennes riktiga namn Natalie Horler så ryser det i hela kroppen. Jag prövade att runka samtidigt som lag lyssnade på låten och det var så härligt. Man blir kåt av allt dunka dunka. :p
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Får stånd i tid och otid:D Oftast tycker jag dock att man får stånd när man absolut inte vill ha det! Jag hatar t ex morgonstånd, det gör så jäkla ont i snorren efter att den stått rest så länge. Det skönaste ståndet jag nånsin fått var när jag stod och snackade med ett skitsnygg tjej (dåvarande klasskompis) på badhuset. Jag hade precis simmat klart och hon skulle typ ha lite roligt i vattnet så hon hade ingen baddräkt på sig utan något tunt linne så man skymtade hennes bröst/bröstvårtor. Jag kommer bara ihåg att jag stod som i extas av att se denna vackra unga kvinna och jag kände hur hela pungen och snoppen vibrerade. Hade jag pratat lite längre med henne hade jag kommit bara av ta stå där, så intensiv sexuell upplevelse var det. Jag visste inte var jag skulle göra av mig själv!
 

Johannes_Flygare

Ny medlem
Kön
Man
Helt klar en ålderspryl. Fick stånd av det mest förr när man var yngre... efter 20 så krävs det mer.. har numer inte svårt att få stånd men det krävs att "hjärnan" är med snarare än fysiken...
 
Toppen