långa orgasmer

el gardo

Medlem
Kön
Man
Har ni lång eller korta orgasmer oavsett om ni är väldigt upphetsade eller inte? Mina är oftas väldigt långa och jag har dessutom börjat få mer sega och uttragna avslut på dem. När jag var yngre hade jag, som det stod i sexspalter i expressen eller nått, korta avslut och sedan helt avtänd nästan. Har män några få men långa och kvinnor flera korta? I regel alltså? Hur länge varar dem för er? Har de blivit längre med åren för någon här, som för mej tack vare en viss träning? Någon?
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
som regel så kommer jag fort så går det oxo fort, hafft lång sex = lång orgasm, dom korta är i regel mer intensiva (hehe bra på morgon)medans dom långa suger musten ur en:p

live to ride!
 
Kön
Man
el gardo, jag kan nog känna igen mig i det du skriver. Det var kortare avslut på dem förr. Nu så kan man liksom "rida vidare" på vågen och komma ytterligare gånger (om man behandlas på rätt sätt:p)

"längsta" orgasmerna får jag om jag är på väg att komma men blir avbryten ett par gånger, då trissas allt upp och tillslut så blir det en stor och ofta lång explosion...:love: detta är något min man upptäckt och gillar att praktisera...[}:)]
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ifall jag onanerar bara med hjälp av händerna så brukar jag få korta och ganska lätta orgasmer, men med min favorit leksak Fleshlight så får jag kraftiga o långa orgasmer :p Det är nåt speciellt med Fleshlight som gör att kuken blir masserad på det mest perfekta sättet ;)
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Jag har studerat enj del Tao och med hjälp av lite tankeförmåga kan jag flytta kåtheten där nere ut i kroppen. Ofta låter jag mej jnuta länge och nå gränsen gång på gång. Även under orgasmen kan jag dra ur en del energi ut i kroppen och det är just från det som jag på sista tiden når en ny våg när jag börjat slakna. Varje gång har jag trott att jag skall kunna komma igen, så stark brukar den vågan vara, men den når inte riktigt toppen och brukat tona ut igen. Kanske är det vad man skulle kalle en lång och vågig efterdyning från orgasmen.
Isdx: miss softie gav mej intensiva orgasmer som helvete, men bara intensiva mellan bene och inte värst långa. Med Tao har jag nästan ara kört med handen och har fått så mytcket skönare orgasmer. Det rekomenders för alla att kolla närmare på.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Har märkt den senaste tiden att jag får mycket djupare och längre "orgasmer". Och det är även för det att jag kommer. Innan så har det varit en liten upptrappning precis innan jag kommit, men nu kan det trappas upp en lång stund innan.:p
Sen blir jag helt knä svag och skakig i benen, vilket jag inte har märkt av förut.:)

Det hela kan kanske bero på att jag lever ut min "orgasm" mer nu. Är inte lika "blyg" inför min fru längre.:oops:

Keep on going!!
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
För ganska länge sedan upptäckte jag att om jag slutate runka precis när jag nått "the point of no return" så bara "hängde" orgasmen där i flera sekunder. Sen börjar jag igen och då blir orgasmen mycket kraftigare. Nått en tjej också skulle kunan göra på en kille, om hon vet när han nått exakt rätt punkt, vilket är det svåra förstås.
 
Toppen