Långdragen upphetsning....

ArneAnka

Ny medlem
Kön
Man
Tjejer - är det nån i dessa tider som gillar att ta god tid på sej för att bli riktigt pilsk (timmavis, en hel dag, flera dagar?) - dvs retas med kåtheten så ni nästan exploderar av lust? Eller är det bara bråttom-bråttom som gäller? Att kåta upp sej själv (och sin partner i förekommande fall) under lång tid, är det nåt som tilltalar er?

Hur gör ni - under tiden, och till slut, när det blir för bra?:p
/Arne, nyfiken:oops:
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Timmar och en dag, mmm ofta, med mitt x. Men flera dagar, icke.
Vi kunde bestämma på morrgonen, att i kväll skulle vi ha bra sex, sen kunde vi gå och berätta för varandra hur vi ville ha det senare på kvällen, och när kvällen komm.........phu.;)

Lina
 

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Finns det inte en risk att det kan bli dåligt då? jag menar om man lixom går och bygger upp förhoppningarna hela dagen, och sen när väl kvällen kommer sen så bara.....ja ha lixom.

Brukar ju kunna vara så om man tex. ska gå ut med polarna och festa. Har man pratat om det länge så har man oftas medvetet eller omedvetet byggt upp en massa förväntningar på saker och ting. När sen "the big night out" kommer så finns risken att den bara känns 'medel-bra' istället för 'super-bra' pga. förväntningarna.

Nån som förstår hur jag menar?
 

prime_time

Ny medlem
Kön
Man
Håller med lina. Att gå hela dagen och vänta på att han ska komma hem och vad vi ska göra då är fantastiskt upphetsande. Såna gånger blir det ännu bättre än vanligt. ;)
 
Toppen