Lösvagina

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Är det någon som testat en lösfitta? Hur känns det? som en riktig fitta el ?

Ibland blir man trött på att runka..samma sak varje dag..
tänkt o skaffa en sådan..och undrade därför om nån vet om det är skönt?
 

kukrunkarn

Ny medlem
Kön
Man
Det kan vara skönt som fan, har test en tre, fyra olika. Inte lika skönt som äkta vara, men definitivt bättre än fröken höger. Den bästa jag provat är Fleshlight.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by andyg

Har testat en som är kanonskön. Smiter tätt åt om kuken och så mjuk att man kan "knulla" hur hårt som helst utan att få ont, om man använder glidmedel. Den kostade 300 kr men är värd vartenda öre så köp inget billigt skräp (även om det väl finns många som är dyrare också). Minns dock inte vad den heter.

Vart testade du den om du inte äger den själv?!
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Miss softie är jätte skön. Den håller inte hur länge som helst så den där riktigt sköna känslan från den varar i kanske 10 15 min.
Man måste helt klart lära sig hur man fixar till den. temp på vattnet och hur hårt man ska knyta den och så. Olika mängd glidmedel och olika glidmedel. Mina orgasmer med den är helvetiskt intensiva och jag blir super känslig efteråt och kissar nästan på mig vid minsta beröring av ollonet. På knä vid sidan av sängen med den mellan madrassen och sängen är en bra sätt. Man kan skapa tryck på den med samtidigt som man stöldejr sig på madrassen. Jag står på kn'ä och bygger upp lite under knäna så det blir rätt höjd.

Spruten med den är de kr5aftigaste jag får. Jg har insett att själva knull rörelsen ju aktiverar så många fler muskler än att ligga och runka, och därför blir nog orgasmen så mycket mer spasmisk.

Använder den inte så jätte ofta för den är inte så tändande att fixa till. Tappar liksom lusten lite när man ska stå och få rätt temp på vattnet. Och igår när jag skulle använda den så läckte det exet. Alla funkar inte som de ska.
Jag vill nu prova de svarta som ska vara lite tajtare. Skönt. det blir nästa köp. Den som över huvud tagte undrar hur Miss softie är ska köpa ett set. Man önskar nästan att man kunde hålla ut mycket längre. haha.
 

Mr.Fleshlight

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Fr�gaOlle

�r det n�gon som testat en l�sfitta? Hur k�nns det? som en riktig fitta el ?

Ibland blir man tr�tt p� att runka..samma sak varje dag..
t�nkt o skaffa en s�dan..och undrade d�rf�r om n�n vet om det �r sk�nt?

Fleshlight Känns som en rigtig Fitta !!!

Min lösfitta - http://fleshlight.blog-city.com
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Själv brukar jag göra en egen miss softie. hur lätt som helst egentligen och billigt som fan. Nu vet jag inte exakt vilka påsar det är ni ska köpa för o få den perfecta miss softien. Men alla vet såna där genomskinnliga plastpåsar som säljs på typ Vivo/Ica osv? Såna där som heter typ "1 liers, två liters, tre liters" osv ?

Ta en sån, vik den ena lång sidan mot den andra.... tejpa ihop den ena lång sidan med den andra...

Sen nu finns det på ena kort sidan ett hål och ett fack till vänster och ett fack till höger som du enkelt väcklar upp... Häll varmt vatten i vänster o höger facket o sen är det bara o tvinna o knyta ihop o köra som med en vanlig miss softie o dissa o köpa påsar från hemsidan för hundratals onödiga kronor...

have fun! ;)
grr..

Skeåa Vieä Reunkae? ;D
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
Har provat ett par lösfittor och det har var okej rent utav sagt underbart den sista jag köpte var en från lastbryggan kommer ej ihåg vad den heter,Verkar vara kanonskön lite för trång nu ibörjan.Så jag kom för snabbt.så däförhat jag inte hårt testat den fullt ut men det jag provat har varit kanon,men det går mycket med glidmedel för det ska kännas som nästan på riktig, den har vibrator och det kilar gött
priset är 579 tror jag. köp ingen billig utan satsa på lite kvalite.
Köper du från lastbryggan så har du snabb leverans 2 dagar tog det och då beställde jag på onsdagskvällen och hadde den på fredagsmorgon.

snurre
 
Toppen