Lapdance

Dexter

Medlem
Kön
Man
Älskar att få en lapdance av tjejen men det kräver lite smidighet och övning från hennes sida om hon ska göra det bra. Kan rekommendera det som förspel. Sätt er bekvämt, båda fullt påklädda. Sen när man vill börja bli hård får hon gnida fittan mot kuken och sen plocka av lager för lager med kläder. Till slut bara trosor mot kuken. Gör pauser och hångla. Sen när trosorna är av får man ÄNTLIGEN glida in i henne ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Älskar att få en lapdance av tjejen men det kräver lite smidighet och övning från hennes sida om hon ska göra det bra. Kan rekommendera det som förspel. Sätt er bekvämt, båda fullt påklädda. Sen när man vill börja bli hård får hon gnida fittan mot kuken och sen plocka av lager för lager med kläder. Till slut bara trosor mot kuken. Gör pauser och hångla. Sen när trosorna är av får man ÄNTLIGEN glida in i henne ;)

Det finns kurser i Lap Dance! Jag gick en termin och skulle säkert behöva gå minst en termin till...:cool:

Det var mycket skratt, svett och stånkande där, kan jag säga;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, men sånt tycker man ju bara är kul att lära sig. Och sen är det ju inget man behöver gå kurs ändå för att kunna använda. Bara man kan vicka höfterna förföriskt och även kunna bjuda på sig själv borde ju räcka :p
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Lite professionalitet är väl inget fel? :)

Fast dom jag träffar kan ändå :)


haha, men sånt tycker man ju bara är kul att lära sig. Och sen är det ju inget man behöver gå kurs ändå för att kunna använda. Bara man kan vicka höfterna förföriskt och även kunna bjuda på sig själv borde ju räcka :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Självklart är det inget fel på det, men jag tror man kan ändå :p

Kan man på dansgolvet så kan man väl framför en kille som sitter på en stol. Behöver bara tillägga lite avplockning av kläder :p
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Hur många kan på dansgolvet egentligen? :)

Självklart är det inget fel på det, men jag tror man kan ändå :p

Kan man på dansgolvet så kan man väl framför en kille som sitter på en stol. Behöver bara tillägga lite avplockning av kläder :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Som musiker vill jag gärna säga att alla har nån typ av taktkänsla, men alla har bara inte övat upp den. Sen måste man ju ha lite koordination för att klara av att dansa. Men ute på dansgolvet behöver man ju bara låta kroppen följa musiken...
Är ju inte så svårt, men speciellt killar tycks tycka det :p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Som musiker vill jag gärna säga att alla har nån typ av taktkänsla, men alla har bara inte övat upp den. Sen måste man ju ha lite koordination för att klara av att dansa. Men ute på dansgolvet behöver man ju bara låta kroppen följa musiken...
Är ju inte så svårt, men speciellt killar tycks tycka det :p

Du vet hur killars vänsterfötter har svårt att följa högerfoten ibland?? Min vänsterfot vet inte ens om att det finns en högerfot! :D
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Måste invända lite här. Jag tror inte det har så mycket med rytmen att göra. Tvärtom kan långsamma mjuka förföriska rörelser i kontrast till rytmisk musik vara det sexigaste av allt. Det blir liksom ett sätt att sätta sig över beatet och bli härskarinna av hela rummet! Men visst, alla kan lära sig rytmkänsla. Därom råder inget tvivel.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Självklart Wotan, men du måste ju ändå ha taktkänsla och rytm och koordination och inte minst självförtroende även för att kunna göra en sån sak. Killar verkar överlag inte ha detta på dansgolvet. :p De står och trampar med fötterna och rör lite på armarna så tror de att saken är klar. :p
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Det handlar nog främst om självförtroende. Och någon inneboende form av mystisk sexuell kraft. För vissa är det bara så självklart att röra sig sexigt och utmanande medan andra inte har det i sig. Omöjligt att förklara. Dock är det min fasta övertygelse att man kan göra en fantastisk lapdance utan rytmkänsla, även om just en stadig kroppsligt förankrad dito är bland det sexigaste som finns.
 
Toppen