Latex / nylon??

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Jag förstår inte hur man kan bli kåt av något material som t ex [red]nylon[/red] eller [black]latex[/black]...

Kan någon förklara för mig:sleep:

Är det själva känslan av materialet eller utseendet eller...:sleep:

[red]Berätta för mig...[/red]
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag vet inte riktigt vad det är som göra att man gillar olika material, om det är utseendet, lukten, känslan eller bara vetskapen att man eller sin partner har det plagget/saken på sig.

De saker som gillar i vuxen ålder är något som jag kom på när jag var yngre, i alla fall huvuddelarna av mina "fetischer". Även om jag senaste året även har kommit på flera nya saker jag gillar.

Men jag gillar tex tjejer i nylonstrumpor, tar inte upp varför :oops: Men jag gillar det lite extra mycket, lite mer än bara nakna ben :oops: Och jag gillar tjejer i bommulstrosor gärna då hipstermodell som går över rumpan, eller en sköterskeuniform i bomull, som de ser ut på riktigt. :p:oops::oops:

Gillar även ett annat material som finns, men det vågar jag inte ta upp här... Jag är lite för lbyg för det. Men vissa vet här inne vet redan vad jag pratar om ;)[:cool:]:oops:
 

brakille

Ny medlem
Ålder
44
Kön
Man
Skulle säga att det är både känslan och utseendet. Latex följer ju kroppens former och blir nästan som en extra hud. Det ser otroligt sexigt ut. och ofta är kläderna i lack o latex jäkligt snygga. Jag vet inte . Det är väl något med att de är så glansiga. Blir svag i knäna varenda gång jag får lägga händerna på en rumpa under en fin lackkjol.:p
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
sj e jag svag för bomull....
tuuuuunn bomull, t-shirt, trosor, myskläder osv...;)

*nickar* bomullstrosor, hisptermodell. bh, tunn vit sommarklänning. Och uniformer och typ arbetskläder, men då kanske inte nödvändigtvis i bomull ;) men bara så att det är äkta varan, alltså att de kläderna är just de kläder som använd inom det yrket :p
Typ aom idag mötte en så söt kvinnlig konduktör på tåget hem :) när hon tog betalt från mig så stod hon lite bredbent så att kjolen spännde över hennes lår, då gick mina ug. tankar igång och jag fantiserade lite om vad hon skulle säga åt mig att göra i min fantasi :oops:

Skulle gärna ha gett henne en kram, men det hade nog varit opassande... Men hon verkade så trevlig :)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är materialet, och att det är utmanande och porriga kläder, lite förbjudet sådär.
 

Cybosia Mesomella

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
:D Känslan, designerna, passformen, utseendet.. allt... själv kanske jag inte riktigt tänder på det haha... Mer det att jag älskar att ha det på mig...l finns inget bekvämare att gå i :) och det är riktigt snyggt :)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag förstår inte hur man kan bli kåt av något material som t ex [red]nylon[/red] eller [black]latex[/black]...

Kan någon förklara för mig:sleep:

Är det själva känslan av materialet eller utseendet eller...:sleep:

[red]Berätta för mig...[/red]

--------------------------------------------
Det är nog inget man "bara kan lära sig att tyck om" utan det fins säkert en massa faktorer som spelar in som tidigare erfarenheter, upplevelser som man förknippar med matrialen eller bara hur man är funtad...Känner man inget för ett par läckra nylontrosor eller strumpor eller en latexdräkt är det nog bara så att man får aceptera det...
Att be nån förklara så att man förstår det är nog svårt eftersom det handlar mycket om kännslor.. Som att försöka förklara för nån som inte gillar pölsa varför jag tycker om det och varför den också ska göra det...Hmm nu blev ja hungrig också!

Så visst är det tur att det fins mycket annat som också är erotiskt och som passar andra smaker.

Kram

/TG
 
Toppen