less

danne202

Ny medlem
Kön
Man
gick hem med en tjej från krogen för ett par år sen, jag var riktigt packad och kände att det var ett par öl för mycket för att utrustningen skulle fungera så bra som möjligt, denna kvinna var till råga på allt otrolig pantad, mun gick hela tiden på henne och är det nåt jag finner avtändande är det pantade tjejer.. upplagt för succé´.. kommer hem till henne och när vi ligger där i sängen så märker jag att det är hopplöst.. efter en stund så skojar hon och säger - tänk på nån annan... jag svarar- tro mig, jag gör det.. det svaret gillade hon inte, blev snabbt utslängd... iaf så går vi nu i samma klass på umeå universitet.. har inte fått sådär jättebra kontakt än, av någon anledning :)


- but I poop from there..
- not right now you don't
 

danne202

Ny medlem
Kön
Man
har faktiskt bett henne om ursäkt för det där, men men, gjort är gjort :)

- but I poop from there..
- not right now you don't
 

danne202

Ny medlem
Kön
Man
ja hon pratar fan mer, men inte med mig..:p jag har inget emot folk som pratar, tvärtom, men det får gärna komma nåt vettigt ord ur käften emellanåt.. hon har redan lyckats stöta ifrån sig nästan hela klassen :)

- but I poop from there..
- not right now you don't
 

Orfeous

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by danne202

gick hem med en tjej från krogen för ett par år sen, jag var riktigt packad och kände att det var ett par öl för mycket för att utrustningen skulle fungera så bra som möjligt, denna kvinna var till råga på allt otrolig pantad, mun gick hela tiden på henne och är det nåt jag finner avtändande är det pantade tjejer.. upplagt för succé´.. kommer hem till henne och när vi ligger där i sängen så märker jag att det är hopplöst.. efter en stund så skojar hon och säger - tänk på nån annan... jag svarar- tro mig, jag gör det.. det svaret gillade hon inte, blev snabbt utslängd... iaf så går vi nu i samma klass på umeå universitet.. har inte fått sådär jättebra kontakt än, av någon anledning :)


- but I poop from there..
- not right now you don't

ah, vem är tjejen? kanske någon man vet vem det är? jag bor i umeå..
 

danne202

Ny medlem
Kön
Man
Hon heter Anna, 28 år, är från Skellefteå i början men pluggar lärare i Umeå nu, vet inte hur lyckat det är att lägga ut ett efternamn på henne, så det gör jag inte.. Men känner du nån Anna på lärarprogrammet så får du väl fundera på om det kan vara hon :)

- but I poop from there..
- not right now you don't
 

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Originally posted by danne202

Hon heter Anna, 28 år, är från Skellefteå i början men pluggar lärare i Umeå nu, vet inte hur lyckat det är att lägga ut ett efternamn på henne, så det gör jag inte.. Men känner du nån Anna på lärarprogrammet så får du väl fundera på om det kan vara hon :)

- but I poop from there..
- not right now you don't

Frågan är om inte det där räcker för att identifiera henne, och i såna fall är nog gränsen överskriden redan. Vet inte hur det här forumet ser på sånt, men...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ta inte allt för illa upp nu, men att gå på som du med namn och allt är väl det enda pantade jag kan se i denna sorgliga historia. Du gör dig lustig på hennes bekostnad -- det är dålig stil, och omanligt. Du har ju redan bett om ursäkt en gång, hur f-n kan du upprepa misstaget? Pantad? Hur många kvinnor tror du tycker det är tändande med killar som pladdrar på som du?
 

galen

Medlem
Kön
Man
hahaa aa men fan tycker att nu för tiden så träffar man bara på dryga brudar... som en här i skeå som fan raggat på så förjävligt många killar och sen då hon raggat upp dem och dragit hem dem till lägenheten så kåtar hon upp dem å slänger ut dem.
 
Toppen