Lillasyster bröst

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min lillasyster Lena började få bröst rätt så tidigt hon var i tioårsåldern. Jag Calle var då tolvår hade upptäckt att tjejer kunde var intressanta och att runka var något man kunde göra ibland. På den tiden kom man ju inte alltid men hände det kunde det komma kanske någon droppe.

Lena frågade mig en dag om jag brukade spruta när jag runkade. Jag har nog märkt att du gör det då brukar jag vara med smeka min klitoris. Vi sov i samma rum men inte i samma säng kunde runka iblanda när jag trodde Lena sov. Att Lena onanerade det visste jag hade ibland vaknar av att hon stönade och det fanns en liten doft av fitta i rummet.

Fem år senare hade Lenas bröst vuxit till sig rejält, då frågade hon samma sak om jag sprutade när jag runkade, det händer svarade jag. Var inte helt sant hände varje gång. Det kunde gå någon vecka sedan kunde de bli varje dag ibland ännu mer var olika.
Jo jag frågar för att jag läste i en tidning att tjejer gillar att spruta mellan brösten på en kvinna. Nu har jag bröst men behöver någon som sprutar.
Men Lena du är ju ung och jag är din bror, de ser nog tillräckligt bra ut för kunna få någon annan. Det var inte helt sant enligt mina polare hade jag snyggaste lillasystern i skolan. Jag vet att jag kan få någon annan men de är inte intresserade av mina bröst utan min fitta de vill knulla. Det vill inte jag dessutom är de olagligt men de bryr de sig inte om.

Nu hade jag utan att jag ville det börjat få ett stånd, så okey Lena jag kan spruta på dina bröst. Vi kan börja onanera tills den står rejält sen kan du få bröst knulla mig har det sett de i tidningar. Undrar vilja tidningar hon menade, Lena läst mitt livs novell och vecko revyn trot inte man kunde läsa om bröstknull i någon av de tidningarna.

Lena klädde av sig naken brösten var verkligen stora.
hennes fitta hade en rödhårig triangel rätt så mycket hår men inte så långt.
Mitt könshår var mera brunt. Lena ropade till men Calle den är större en jag minns, jo jag visste själv att den vuxit de senaste åren.
Lena särade på benen började onanera och jag började runka det var min syster men såg ut som en ung kvinna.
När man såg rakt in i hennes fitta och att hon med sin hand med rödmålade naglar smekte ett bröst och den andra på sen klitoris blev jag väldigt hård.
Lena pep till och gick upp i brygga förstod att hon hade fått orgasm.
Nu Calle ditt stånd mellan mina pattar.
Jag började bröst knulla Lena hon började även slicka lite när hon kom åt. Tänker inte suga dig men har läst att försatsen är okey.

Det tog inte lång tid förrän jag kom över Lenas bröst kom mer än det brukade men än ung kvinna och lukten av fitta gjorde sitt till så klart. Tack Calle det var underbart jag fick en till orgasm med hjälp av mina fingrar på min klitoris och din kuk mellan brösten.

Jo Lena de här tidningarna var får du tag på dem. Hemma hos Anna, Anna var Lenas bästa vän. Annas pappa har många gammal porrtidningar och Annas storebror köper nya. Vad tycker Eva som var namnet på Annas mamma om det. Eva har överseende med det men han får förvara dem inne på sitt rum. Anna och jag brukar låna någon eller några och läsa finns porrnoveller både på hittade och de som läsare skickar in. Naken bilder, fast även roliga historier och andra reportage.
Ja jag visste jag hade väl läst någon också men fick inte ha någon för mamma och pappa hade inga sparade.

Det kanske kommer en två om lillasyster bröst vi får se för det hände mer än bara detta.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
@Amadeus, det finns gränser för ålder... Vi försöker hålla oss till laglig ålder. Vill inte få en stämpel på forumet som oseriöst. Så vill du vara kvar och skriva får du sansa dig lite. Jag vet att det inte är olagligt att fantisera om unga, men flera har klaga under kvällen på att detta var över gränsen så jag justerade lite åt dig.
 
Toppen