Lillasysters bröst 2

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände några år senare jag var tjugoår min syster var artonår. Lena bröst var nu fullt utvecklade hon kunde gå topless hemma så jag såg att de var fina.

Lena sade en dag att hon och Anna hade lekt med varandra, Anna fick en bröst orgasm jag skulle gärna också vilja gå en sådan vill du hjälpa mig.

Jag hade ett tag tänkt på Lenas bröst var större en alla tjejer jag varit med.
Vi var båda fortfarande oskulder om man inte tänker på de lekar hade med Anna men de hade inte kommit längre en smeka varandras bröst även om de onanerade tillsammans smekte de inte varandras fittor.

Anna lade sig på rygg på sängen började smeka sina bröst hjälp mig Calle.
Jag började kyssa det ena bröstet och smekte det andra. Jag bytte bröst Lena började vrida sig lite nu tog jag så mycket jag kunde så mycket av bröstet som jag kunde i munnen och smekte vårtan på de andra bröstet.
Nu kastade Lena bak huvudet och grimaserade.
Tack Calle nu vet jag hur det känns, lämna nu mitt rum. Jag tänker fortsätta på egen hand och du får inte se mig onanera.
Jag visste att Lena hade någon sexleksak.
Min kuk hade regerat så jag gick till mitt rum hörde Lena stöna lite längre bort.
Började runka tänkte inte på Lena, men Anna dök upp i min tankar det gick för mig snabbt. Tror det gått för Lena också för nu var det tyst. Hörde att duschen startade, tänket inte störa Lena så jag tog toaletten på nedre våningen.
Lena och jag talar ofta om sex med varandra som när vi förlorade oskulden Lena förlorade sin innan jag förlorade min.
Vi har inte glömt vad vi gjort och ångrar det inte men jag tror inte det kommer hända igen.
Jag skall säga att en del är själv upplevt men inte allt är sant.
 
Toppen