Lillasysters födelsedag

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har två systrar en storasyster och en lillasyster. Min storasyster heter Malin och var nittonår när detta hände jag själv Calle var sjuttonår och min lillasyster Anna fyllde denna dag femtonår. Anna är min adoptivsyster från Thailand, Anna hade fått sina födelsedagspresenter utav Malin fick hon en dildo med olika hastigheter, mamma blev lite chockad men hon hade en egen eftersom hon och pappa hade separerat for länge sedan.

Malin sade att Anna borde träna för nu fick ju ha sex lagligt. Mamma sade att bara för man är femtonår behöver man ju inte ha sex, men jag var ju nittonår när jag födde dig Malin och pappa tog inte min oskuld jag hade miste den innan.
Jag var mest rädd för att Anna skulle bli gravid men jag visste att hon åt minipiller för det hjälpte mot hennes mens. Att både Malin och Anna onanerade det visste jag.
Anna hade berättat att Malin ville lära upp henne, fast det fans inte så mycket att lära.

Anna hade smekt sig så länge hon kunde minnas, det hade alltid varit skönt att smeka klitorisen, när hon var sju förstod vad det var hon gjorde och tvåår senare fick hon sin första orgasm. Jag själv hade väl börjat runka i tioårsåldern men tog ett tag innan jag fick min först orgasm, det blev kladdigt för fick sperma rött tidigt.

Malin var nog inte oskuld hade haft olika pojkvänner sedan hon var tretton men jag visst inte. Anna var precis som jag oskuld.
Dagen efter var Anna och jag ensam hemma var inget ovanligt i de, mamma arbetade och Malin var som vanligt ute.
Anna bad mig kom in till hennes rum, hon berättade att Malins födelsedags present var jätteskön, Calle vill du ta min oskuld hon lyfte på täcket han var naken. Jag hade sett Annas bröst rätt ofta men det var länge sedan jag såg hennes fitta den var hårig om det inte var så långt än.

Nej Anna vi kan inte ha samlag du är min syster. Men Calle det finns inga blodsband och jag är så kåt.
Okey syster jag kan hjälpa dig men vi skall inte pippa vet vad oralsex är.
Calle har du tänkt att slicka min fitta.
Om du vill kan jag göra det men du kan säga nej om du inte vill.
Jag vill jättegärna har läst om det i vecko-revyn Annas favorit tidning, och även i några av dina tidningar, när detta hände kunde man inte gå in på internet fans porrfilm på VHS men jag hade några porrtidningar.
Mamma gillade det inte men hade tittat i genom dem och det var inte så farligt.

Har du slickat någon ficka från Thailand tidigare frågade Anna.
Jag svarade nej att jag inte hade slickat någon fitta överhuvudtaget sade jag inte.
Anna svarade du får ta av dig byxorna om du ska se och slicka vill jag se din kuk.
Jag tog av mig byxorna min kuk sprätte upp,
jag hade halvstånd.
Anna finnsade till det är större en jag kommer ihåg också har du fått hår,
den är hård också. Den kan bli mycket hårdare sade jag.

Anna låg nu på rygg i sängen, jag började smeka och kyssa hennes innan lår men jag undvek hennes fitta. Reta mig inte Calle jag är så kåt. Jag kände lukten av hennes fitta luktade inte gott men gjorde mig upphetsad.
Jag kysste Anna rakt på fittan och förde in två fingrar. Anna grimaserade och pep till.
Kom du redan Anna?
Förlåt Calle men jag var så kåt, det är jag forfarande.

Jag kysste och smekte hennes blygdläppar koncentrerade mig senare på hennes klitoris. Åh Calle precis där min klitta är så känslig. Jag började för in två fingrar men Anna var inte så trång som jag trodde så jag fick in ett till.
Anna började nu stöna och smekte själv sina bröst. Jag förde in ett finger i hennes bak brat det för Anna. Hon gick upp i brygga och kastade med huvudet fram och tillbaks på kudden, och väste med röst som jag aldrig hört förut gud så skönt.

Anna verkade tuppa av men efter någon minut log hon mot mig, tack Calle då gjorde din syster väldig glad och nästan tillfredsställd.
Smakade jag gott jag gillade det sade jag.
Jag har själv slickat på mina fingrar tycker det verkar smaka okey.

Men Calle nu har de blivit ännu större, min kuk hade nu full resning. Jag vet att du slickade mig men jag vill inte suga din kuk kanske någon annan gång brorsan men inte idag. De slipper Anna du skall inte göra något som du inte vill.

Vi gör så här du kan runka så onanerar jag samtidigt då kanske både du och jag kommer. Hade aldrig runkat med en kvinna tidigare hade fantiserat om det men inte med min lillasyster. Fast jag var kåt och det var ju Annas förslag.
Jag började sakta runka och Anna började smeka sin klitta.
Vi ökade båda takten Anna pep plötsligt till och slappnade av. Calle sprutar på mina pattar, jag rest mig upp och uppfyllde Annas önskan. Såg lite lustigt med den vita sperman på Annas lite mörkare hy.

Vad som hade hänt berättade Anna för Malin, hon gillade det inte men så länge han inte tränger in och knullar dig får det väl vara okey.

Anna och jag gjorde det flera gånger inte riktigt på samma sätt, jag brukade ligga på rygg med Anna över mig i en 69a.
Anna skaffade tillslut en flickvän hon var lesbisk. Det är hennes ensak jag är det närmast hon har kommit en man, hon har sagt om när hon vill bli mamma jag få sätta på Lena som Anna urryckt det. Lena är hennes partner, vi får se om det händer.
 
Toppen