Lista för Zoom / Skype / KiK / Snapchat / Snoppchat / Sessions / Wickr/ Teams samt andra liknan

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Flyttat till ny stad och har det lite ensamt nu. Söker nya vänner att chatta på Skype med och runka tillsammans med. Helst en betydligt äldre heree (typ 65+) och kanske gift/redan har partner, men som också bara är ute efter en kompis att runka med ibland. ;)

Skype: pandemic_se
 

porrghalning

Ny medlem
Kön
Man
Runkpolare sökes i Stockholm, har plats hos mig men är öppen för bilträffar också för mer spontanitet.

Intressen: Teens, petite, tecknat, asiater, teen porrstjärnor, pmv, fleshlight, egirls, rumpor

wickrme: goontoonerr
 

runksthlm08

Välbekant medlem
Kön
Man
Folk i Stockholm som söker runkpolare, skriv ett PM till mig med er wickrme. Jag gillar: teens, teen porrstjärnor, tecknat/rule34, cosplay, egirls, streamers, asiater m.m.

wickrme: teensthlm08

Söker runkträff på riktigt med någon med liknande intressen/favoriter, teens, teen porrstjärnor, egirls, cosplay, nn, asiater, rule34

wickrme: teensthlm08
Söker runkträff på riktigt med någon med liknande intressen/favoriter, teens, teen porrstjärnor, egirls, cosplay, nn, asiater, rule34

Är online hela dagen idag
 
S

Sökerunkpolareteens

Gäst
M29 [Straight] någon mellan 20-35 som är sugen på att bli runkpolare? dela och trigga varandra med bla, teens, amatörer och hentai och influencers? Dela bilder samtidigt som man kåtar upp varandra osv? helst via wickr: poppi1122
 
Toppen