Lista för Zoom / Skype / KiK / Snapchat / Snoppchat / Sessions / Wickr/ Teams samt andra liknan

albin10st

Ny medlem
Kille 20 söker runkkompisar online. Snapchat eller discord helst. Gillar att runka och snacka cam och dela goa bilder som vi kan runka till. DMa
 

Silfvertejp

Ny medlem
Hade ett konto här förut och har nu kommit tillbaka då jag saknar gemenskapen som finns här! Är mestadels hetero men söker äldre män då jag är stormförtjust i gubbkukar! Har sugit av en äldre man en gång och fick blodad tand. Vore trevligt att hitta fler att ha kontakt med, så kanske jag kan få smaka på underbar gubbsperma igen!

Skriv gärna till mig på Session så vi kan lära känna varandra. Chattar gärna om gamla upplevelser, snuskiga fantasier eller kanske tar ett samtal där vi båda runkar tillsammans. Mina intressen inom porr är väldigt breda, men vill jag komma snabbt blir det oftast spermaporr av olika slag jag kollar på (är galen i sperma!).

Session:
05b903b752cbada7a0098c79f57cc57bd300bac3e064037ab1d26adea2b1e6f877
 

albin10st

Ny medlem
Kille 20 söker en online runkpolare som gillar att runka på videosamtal och dela bilder/porr. Va gärna 18-45. Använder helst snapchat alternativt discord. Heter albin10st på snapchat.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Heter bodycontact1976 på KIK. Pratar om det mesta. Dock inte mycket för: Hej och sedan en köns eller bröst bild konversationer.
 

Laug1970

Ny medlem
Kön
Man
Tala om att du är intresserad. Skriv din adress eller be om pm om du inte välla ut adressen.

Ett inlägg per person räcker! Chatta inte här utan på :
Zoom / Skype / KiK / Snapchat / Snoppchat / samt andra liknande
PM jag vill gärna dela bilder män och kvinnor

Hej. Delar gärna bilder och pratar. Kvinnor och män
 
Toppen