Lite fetisch kanske..

holahopp

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte bara höra om någon annan gillar detta.
Jag tänder otroligt mycket på fötter, dock bara tjejfötter. Gillar även vita lite halvt genomskinliga strumpor och högklackat och sådär. Någon annan som känner igen sig?
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag gillar nackar... killars nackar alltså. :cool:

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

ablocity

Ny medlem
Kön
Man
Det är aldrig fel med en tjej som har sexiga ben och fötter. En fin rumpa slår inte heller slint ;)

Skenet kan bedra..
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Själv är jag kåtligt förtjust i örsnibbar. Älskar bara att suga på tjejens örsnibbar. Eller att suga på tjejens fingrar. Har hon dessutom smekt sig själv med dem smakar det svenska krusbär...

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

Aqua_Boy

Ny medlem
Kön
Man
En snygg kvinnas bak klädd i ett par snygga jeans...mmmmmums :p
gärna i samband med bondage, wetlook eller wetting.
Går igång på de flesta kinky sakerna :oops:

[blue]Onanist Javisst!!![/blue]
 

feetguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag är helt galen i tjejers fötter... slicka o suga dom...mmm... det bästa är när dom luktar tåfis...
 

jonne66

Ny medlem
Kön
Man
Jag fullkommligt älskar trosor, våta använda trosor, ibland brukar jag onnanera i min sambos trosor till jag lägger hela satsen i hennes gren, sedan får hon slicka upp det medan jag tar henne behind, slå det om ni kan :cool:
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker fetischer och kinky är helt ok, men är det ingen som
provar "lite" på egen hand? som vill berätta?:oops:

Lina
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Jag tycker fetischer och kinky är helt ok, men är det ingen som
provar "lite" på egen hand? som vill berätta?:oops:

Lina

Du menar som en runkfetisch??

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 
Toppen