Lite fredagsfantasier...

Cissi

Medlem
Kön
Man
Härligt är det när tanken bara slår ner i en som en bomb, helt utan förvarning....och när man utan speciell förvarning känner hur kåt man börjar bli...för det var just det som hände innan idag....

Tanken som kom och impulsivt tog över min hjärnverksamhet, var en eggande tanke på att jag skulle be min partner komma hem till mig & utan ett ord skulle jag föra hans hand inunder min kjol och styra in hans fingrar i en våt och fuktig grotta och bara låta min hand styra hans fingrar, leka & gnida mig till en omedelbar orgasm....

Tanken har eggat mig hela dagen och jag har lärt mig att ibland är tanken skönare än fullföljandet och jag har redan fått två ljuvliga, enorma orgasmer under dagens lopp.

Och senare ikväll tänker jag faktiskt göra något åt det som gjort mig kåt hela dagen. Jag tänker sätta mig på hans ena hand i soffan eller i sängen och onanera på hans fingrar medan han själv onanerar samtidigt som han ser på. Ganska själviskt kanske men att veta vad man vill är ju inte fel....

Tror inte att jag är ensam om tankebomber eller själviska tankar som eggar. VAd har ni andra för tankar som bara slår ner och får er att plötsligt bara måste onanera??

Dexter

Medlem
Kön
Man
det kan vara vad som helst...man kanske träffat någon tjej under dagen tex, och så tänker man att det hade varit fint att få en avsugning av henne....då kan man bli så kåt att man bara måste få spruta....:)

Toppen