Lite hårdare tag!

megapixel

Medlem
Kön
Man
Ska vara med en tjej snart som gillar det lite "hårdare", bitas rivas, ni vet.... ingen fan av analsex dock..

Några simpla simpla tips till hur man kan göra sexet lite "hårdare" utan att gå och köpa latexkostymer och piskor ;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Vissa tjejer gillar väl när man drar de i håret? Sen kan man ju ge lite smisk på rumpan också.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Ja, bitas och rivas är ju bra idéer. Dra i håret. Deepthroat. Fisting. Facesitting. Finns ju massa...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med Vulgus där. Bitas, rivas, dra i håret, och bara få bli knullad hårt av en hård kuk i alla möjliga sköna ställningar... Är man sugen på hårt så är det underbart!
 

Dream-boy

Medlem
Kön
Man
Fisting är för mig ett ganska långt steg, men spank och hårdragning är enkelt. Sen handlar det om hur du agerar. Var bestämd i allt du gör (om hon nu vill att du ska ta den rollen). I en mjuk säng kan du ju också "kasta runt" henne lite och trycka ner henne utan att det gör så ont.

En annan sak som funkade på en vild tjej för mig en gång var att bara sluta, säga något nedlåtande om hennes insats (men med glimten i ögat) och gå ut ur rummet. Gissa om det fick fart på henne ;)

Att vara överdrivet sensuell en stund kan också funka om man vill retas, alltså inte vara med på hennes noter utan med sitt agerande säga "jag bestämmer och jag vill ta det lite lugnt". Sen när hon minst anar det knullar man på som bara f-n ;-D

Lycka till och berätta gärna hur det gick.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Håller med dreamboy om att ett sätt att vara dominant är olika ställning. Henne i soffan med benen uppdragna och sen trycka på stenhårt samtidigt som du gör lite gagging på henne med fingrarna eller doggy där du trycker ner henne mot sängen...
 
Toppen