Lite hjälp

Chriler

Ny medlem
Kön
Man
Tjena forumtokar! :)
Idag har jag och min flickvän varit tillsammans i ett år och sexlivet har alltid varit bra. Men ibland kan det märkas, hmm... jag vet inte riktigt men som att det går på ackord. Som att man bara får det gjort. Detta är inte så ofta men det händer dock. Då får man lite prestationsångest. Det går alltid (nästan alltid iaf :p) för henne minst en eller två gånger men ibland kommer dom där dagarna. Kan det vara att man har en dålig dag eller vad tror ni ?

Lite tips skulle uppskattas hur man piffar till sexlivet en del hehe. Vi har ju testat att ha "porrsex" och jag gillade det otroligt mycket men vet inte säkert hur mkt hon gillade det, hon klagade ju inte just då men det kanske var för att det var på fyllan hehe. Har även testat analsex men det gillade inte hon gjorde hon rätt klart ganska tidigt. Lite synd :( Men vad gör man hehe

Tacksam för svar!

Puss å Kram Ses På Stan !
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Ni kan ju kolla runt på lite bilder på nätet o se vad som hetsar upp er eller titta på olika porrfilmer. Om ni inte har testat att binda fast varandra så kan ni ju göra det och kåta upp den som sitter fast riktigt länge. Sen ska du se att den som suttit fast vill knulla.
 
Toppen