Lite väl offentligt.

Berriis

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Det var när jag var 13-14 år. Min oskuld försvann den dagen.
Jag och en tjejkompis skulle träffa 2 killar, som vi kände sen några fester tillbaka.
Men iaf så ska vi möta dom nere vid en sjö, det var på sommaren, så skulle vi bada, sola och bara ta det lungt. Efter att vi mött dom så säger ena killen att han vill snacka med mig så vi går ifrån stranden bort till ett berg och så börjar han kyssa mig, och oemotståndlig som han var så kysser jag tillbaka och det slutar med att han och jag ligger nakna i all upphetsning och pillar på varann ..
Han tar min oskuld och vi ligger nakna på berget och myser .. när jag tittar upp så börjar jag se efter så att ingen har sett, nervig som man var, och så kollar jag till vänster och ser att berget ligger helt öppet mot stranden och att alla barnfamiljer och kompisarna som kommit dit har sett ALLT.
Fy vad jag fick ont i magen och kände hur pinsamt det kändesatt veta att man var tvungen att gå dit ..

När man väl gick tillbaka så fick man lite fina pikar.

Det är iaf en oskuld som man inte glömmer.
;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Haa, va skoj. Det blev inget mer badande på den stranden sedan:D
Vad sa han sen när ni märkte att alla hade sett:sleep:
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Pinsamt ja, men jag har lite svårt att förstå att man kan missa att man ligger öppet för en hel strand?:sleep:
Barnfamiljer kan nog ta illa upp i sådana lägen ja, framförallt med tanke på er ålder..barn själva då, men ni gjorde nog en del grabbar hårda iaf!
 

kusin

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
har ni träffat varann efter de:sleep:själv skullle ja vilja träffa honom...är lite sugen just nu:p
hade gött
 
Toppen