liten fråga

den_unge

Ny medlem
Kön
Man
jag undrar bara om man ska ha förhuden över ollonet när man runkar eller ska man dra ner den?jag har haft den över ollonet när jag runkat för det har gjort ont om man inte har det men när man har sex har man ju förhuden tillbakadragen och på allt som har med bilder och göra är det ju också så Hur ska det vara??sen är det anorlunda när man ska lyxrunka eller?har alltid undrat över dessa saker och hoppas på att kunna få ett svar på detta
 

den_unge

Ny medlem
Kön
Man
ännu en fråga hur länge växer kuken?jag är 13år och min är 15cm när jag mätte den senast
 

mgk

Medlem
Kön
Man
En smaksak att använda förhuden som "glidmedel", dvs låta den gå fram och tillbaka över ollonet, eller använda valfri hjälp för att handen ska glida skönt över härligheten...
 
G

Guest

Gäst
Jag tycker det är skönast med förhuden över ollonet.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det vanligaste är ju att man drar förhuden upp och ner över ollonet när man runkar. De som är omskurna har ju ingen förhud, så de brukar använda glidmedel. Om det gör ont är det för att det blir för torrt helt enkelt. När man knullar har man ju vaginans lubrikation som glidmedel.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns faktiskt en bra tumregel på när kuken vuxit färdigt. När man fått hårväxt i ljumskarna. Faktiskt. :)
 
Toppen