"Liten" kuk?

  • Thread starter örebropojke(under 18)
  • Startdatum
Ö

örebropojke(under 18)

Gäst
Hur liten ska en kuk vara för att den ska kallas för "liten" enligt er?

Enligt mig så ska den vara under 13 cm för att vara "liten".

Vad tycker ni?
 
N

Nuden(under 18 år)

Gäst
MEnar du när man har stånd, eller när den är slak?
Och vilken ålderskategori, liksom en 3-åring går väl inte runt med 13cm i byxorna:p
 
Ö

örebropojke(under 18)

Gäst
MEnar du när man har stånd, eller när den är slak?
Och vilken ålderskategori, liksom en 3-åring går väl inte runt med 13cm i byxorna:p

Jag menar en fullvuxen mans hårda manslem :)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Nuden = 15 å

örebropojke = 16 år


Man skall vara minst 18 år för att vara medlem här!
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Den njutning man kan ge sin partner är helt klart mer beroende på kännslor och handlag än hur stor kuk man har!
Med fel utstrålning och fummligt handlag spelar det ingen roll hur stor den är.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Den njutning man kan ge sin partner är helt klart mer beroende på kännslor och handlag än hur stor kuk man har!
Med fel utstrålning och fummligt handlag spelar det ingen roll hur stor den är.

just det!!
man ska ju få dem ångande heta & sugna på skön sex
inte få dem att känna sig uttråkade..
 
G

Guest

Gäst
Beror väl som sagt på åldern... Vet inte om jag ville höra det men en yngre kompis lillebror (han är 95:a) sa rakt ut att han hade minsann 13 cm. Han kan ju vara glad den grabben. Men skulle du ha 13-14 cm när du är fullvuxen är det faktiskt väldigt lite...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Beror väl som sagt på åldern... Vet inte om jag ville höra det men en yngre kompis lillebror (han är 95:a) sa rakt ut att han hade minsann 13 cm. Han kan ju vara glad den grabben. Men skulle du ha 13-14 cm när du är fullvuxen är det faktiskt väldigt lite...
(Warmboy)

Min gubbe har 13 cm, jag tycker inte det är litet, utan lagom.
(Gizza)

vi konstaterar ännu en gång att vi killar tror att det handlar om storlek
men det handlar om känsla, handlag & såå mycket mer

kuken/snoppen/penis är bara en liten del av en man...

(Smutskastning från två fd vänner till mig som hade varit ett par:
tjejen: "han är jätteliten..Ingen riktig man"
utan att jag sagt nåt om det
Killen:"Hon är som att gå in i ett dubbelgarage & vända med ett metspö..")
 
G

Guest

Gäst
Hmmm!
I denna silikon/utseende/storleks/porr-fixerade värld så tror jag att det är mest män(jag t.ex,) som tycker att det är härligt att ha en stor kuk, liksom det är mest kvinorna/tjejerna själv som vill ha stora böst! Personligen gillar jag bröst av alla storlekar bara de inte är manipulerade. Visst är det läckert med en stor "hylla" , men jag föredrar orginal oavsett storlek.

I slutändan är det trots allt tekniken, utstrålningen, kärleken eller nåt annat som gör DET !

[^]
 

posimisten

Ny medlem
Kön
Man
Min snopp är inte speciellt lång (typ 13-14 cm), men den är grov, och med den har jag tillfredsställt många kvinnor. Så allt kan ju inte hänga på längden. Teknik, och tjocklek måste ju spela in.
För att inte tala om vad man kan göra med tungan...:p
 
G

Guest

Gäst
Min snopp är inte speciellt lång (typ 13-14 cm), men den är grov, och med den har jag tillfredsställt många kvinnor. Så allt kan ju inte hänga på längden. Teknik, och tjocklek måste ju spela in.
För att inte tala om vad man kan göra med tungan...:p

Tjockleken spelar förmodligen större roll än längden när det gäller att tillfredsställa kvinnan.
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Det här med kukstorlekar är ju sjukt poppis att diskutera, framförallt bland killar!
Tjejer är inte lika storleksfixerade som oss killar. Det handlar, som många sagt, framförallt om hur du använder den.
Medellängden på en kuk är 14-16 cm har jag för mig. Själv har jag 16 cm, och är alltså då "normal".
Jag tror att det är får som har längre än 17-18 cm när det väl kommer till kritan, och dom som har 13-14 cm är alltså även dom fullt "normala"....

Storleken har ingen betydelse!
 
Toppen