Liten sträng

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Jag har en normalstor kuk, men strängen är ganska kort, så jag kan bara föra huden precis så den går ner under ollonet sen tar det stopp :S Farligt på något vis? Bör jag söka läkare,
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har en normalstor kuk, men strängen är ganska kort, så jag kan bara föra huden precis så den går ner under ollonet sen tar det stopp :S Farligt på något vis? Bör jag söka läkare,

OM detta är ett problem eller inte beror på din ålder, dvs om du växt färdigt eller ej.

Berätta hur gammal du är så ska du se att jag kan tala om var du får någon som tittar på detta åt dej.

/Challe
 

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Jag vet var jag ska vända mig om det skulle vara dåligt, och det där med åldern så är den nog inte klar, blir den längre med åldern?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag vet var jag ska vända mig om det skulle vara dåligt, och det där med åldern så är den nog inte klar, blir den längre med åldern?

Det är inte så att strängen direkt blir längre, men allt utvecklar sig i olika takt under puberteten och tiden närmast efter. Detta går att ditt problem kan rätta till sig när du närmar dig vuxen ålder.

Mitt råd är:
Gå till skolsköterskan, hon har stor erfarenhet av detta och kan se om du behöver genomgå circumsectio för att korrigera ditt problem eller om det ger sig med tiden.

/Challe
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Enda problemet jag kan se är du kanske har svårt att göra rent ollonet ordentligt...men funkar det så borde allt vara ok...men en snabb koll hos sköterskan är aldrig fel.
 
Toppen