Live Camgirls!

Unga_pojken

Ny medlem
Kön
Man
tjenare!

Nån mer en jag som har upptäckt sidan www.bluecams.com as skön sida där tjejerna visar upp sig. :)

Men för att få se tjejerna nakna i camnen så måste man bli medlem (gratis) men jag har försökt och försökt men när jag har fyllt i alla uppgifter så kommer det upp en ruta där det står:

" The form will not be submitted because of the following errors, UserID can only be alphanumeric!"

nån som vet hur jag ska göra lr nån som vet hur man blir medlem svara görna för det är en så himmla skön sida.. :)

Men vet du nån annan "het Webcam sida " så skriv gärna den också...:p

Hejjsan.. alla kåta :)

Vore kul å snacka med nån... (är 14)
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
"UserID can only be alphanumeric" betyder att ditt användarid bara får innehålla a-Z och 0-9, dvs inga andra tecken.
 

Unga_pojken

Ny medlem
Kön
Man
Men asså endå DEt funkar ändå inte fast jag bytte namn.. :S nån som har lyckats?

Hejjsan.. alla kåta :)

Vore kul å snacka med nån... (är 14)
 

flenkille

Medlem
Kön
Man
Jag tror att siten har med hjälp av senaste HTML-Ribboextersions (HTML-RIBBA) analyserat ditt DNA på tangentbordet och upptäckt att du är för ung för sådant bus!!!
18 år min vän!
 

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
Den sidan vill att man skall ange credit korts nummer, men de poängterar att det är enbart för att verifirera att du är 18år eller äldre[:0]
Undrar om man får en fet faktura efter det[B)]

Nej tyvärr har jag inte hittat någon webcam sajt där man slipper betala om du nu inte hittar någon trevlig flicka att köra messenger eller nåt :p
 

flenkille

Medlem
Kön
Man
Amicus:
Giv aldrig kreditkortsnummer till en sexsite, eller någon annan site heller för den delen som bara skall ha den för... braha... den ena eller det andra anledningen.
Du kan vara garanterad att det börjar att trilla in små debiteringar i 5-50$ -klassen från Övre Volta, Morristown eller liknade intressanta platser...
Jag har sett de som råkat illa ut. Månad för månad kommer debiteringar och siten vägrar att sluta debitera och stänga "kontot / tjänsten" (som kanske var utan värde) utan att kunden kan hänvisa till "tjänstens" kundnummer som då kunden Nisse helt har glömt och tappat bort.

Att handla från t.ex. lastpallen (som betalar detta illustra forum) är nog rätt ok eftersom de finns levande i landet &c.
Stora webbsäljare som Amazon.co.uk har oxå en garanti mot, de ersätter dig, att de inte skall fumla bort kreditkortsmummer.

Håll gylfen stängd, släpp ej ut kreditkortet!!
 

wigge1

Ny medlem
Kön
Man
på de sidorna jag skrev om ovan behövs inget kreditkort vid registreringen... vill nån däremot bli silver- eller guldmedlem på anywebcam kan jag gå i god för att det är seriöst. har varit betalande medlem i snart 3 år och ej betalt ett öre för mycket... den andra vet jag inte hur det är med.
 

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
Flenkille.

Näe givetvist har jag inte använt kreditkorts nr på såna sajter.
Jag ger aldrig ut något till sidor, personer eller någon annan.

Och som du sa, är detta något alla bör tänka på.
Det är lätt att luras på nätet så var försiktiga.

Jag betalar inte för något på nätet och skulle jag göra en bställning någonstans så är det på ett seriöst företag som jag känner till samt att jag kan använda mig av postförskott.
 
Toppen