Ljuva (?) studentminnen....

Cumbaths

Välbekant medlem
Efter det att jag flyttade hemifrån för att börja plugga på högskolan, och hamnade på 17 kvm i ett studentboende, är det nog ingen överdrift att påstå att jag måste ha onanerat i genomsnitt minst en gång om dagen i 5 års tid förutom då jag dejtade. Friheten att köpa porrtidningar (och senare VHS-band) och sedan "konsumera" dem precis när jag kände för det var överväldigande. Gud vet hur mycket pengar jag spenderade på att köpa porr. Detta var trots allt på 90-talet och det måste vara omöjligt att förmedla för dagens tjugoåringar hur omständligt och dyrt men samtidigt roligt och upphetsande det var att botanisera bland porrtidningar i välsorterade butiker, välja det man skulle köpa och sedan skynda sig hemåt med försatsen forsande ut, låsa in sig på rummet och sedan onanera i timmar till de tidningar man köpt

Man kunde runka hur ofta och hur länge man ville och så länge ens lägenhetskamrater var borta kunde jag ägna mig åt att flämta och stöna så mycket och så högt jag ville. För att kåta upp mig ytterligare (som om det behövdes) brukade jag "berätta" för de olika tjejerna i tidningarna hur kåta de gjorde mig och vad jag ville göra med dem. Detta var uppkåtande i sig men lite riskabelt: vid ett tillfälle hade jag runkat i evigheter för Sophie Evans i ett oförglömligt nummer av Triple X....


.


Vid det här laget var jag ganska högljudd och när jag till sist inte kunde hålla mig längre och fick orgasm, stönande jag ut något i stil med "Uuuh..... Sophie jag vill knulla dig så mycket!" samtidigt som en av mina lägenhetskamrater oväntat kom in i huset. Hon (såklart skulle det tvunget vara en tjej) knackade på min (tack och lov låsta) dörr och frågade oroligt om jag mådde bra. Chockad satt jag bara där med händerna fulla av färsk sperma och mumlade något om att jag just hade tappat något på foten. Jag vidtog fler försiktighetsåtgärder efter det men jag antar att hon måste ha haft en grov uppfattning om vad som hände bakom den dörren.:LOL:
 
Last edited:

Bondegutten

Medlem
Haha, tror mange har hatt lignende opplevelser! Vokste og opp med tidninger, synes ennå at det er fint med noe som er på papir. Har du ennå dine?
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Haha, tror mange har hatt lignende opplevelser! Vokste og opp med tidninger, synes ennå at det er fint med noe som er på papir. Har du ennå dine?
nej tyvärr de flesta har försvunnit under årens lopp- hade säkert ett par hundra när det begav sig (CC, Private, Hustler, PH, Rodox, Pleasure etc). Har kvar ett par Blue Climax och mina första Private nummer men det är allt, tyvärr!
 

Bondegutten

Medlem
nej tyvärr de flesta har försvunnit under årens lopp- hade säkert ett par hundra när det begav sig (CC, Private, Hustler, PH, Rodox, Pleasure etc). Har kvar ett par Blue Climax och mina första Private nummer men det är allt, tyvärr!
Sikkert herlige å runke til uansett, har og spart på noen og kuken blir ennå like stiv selv om jeg har lest dem flere hundre ganger :)
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Sikkert herlige å runke til uansett, har og spart på noen og kuken blir ennå like stiv selv om jeg har lest dem flere hundre ganger :)



Det här numret har jag fortfarande kvar. Mitt första Private nr. Minns hur extremt jag tyckte det var då jag köpte det som skälvande 19-åring! Men oj vad man runkade till det då man till sist överkom sin blyghet!
 
Toppen