Ljuvliga Otrohet

D

Deleted member 68599

Gäst
Jag är en ung blond tjej i 20 års ålder och befinner mig som bäst i ett lyckligt förhållande. Men som alla förhållanden så är det inte alltid solsken och fågelkvitter, det kommer ibland några gropar i vägen som gör att man kan göra tokiga grejer, som man inte borde göra.

Denna historia hände för några år sen, min pojkvän och jag hade haft ett gräl om vårt sexliv. Jag ville hela tiden och han hade ingen lust alls. Mitt missnöje med mitt sexliv fick mig att gå omkring otillfredsställd och rastlös hela tiden. Därför var det inte underligt att jag föll för frestelsen då jag mötte mitt ex på en fest som ordnades av en gemensam vän. Min kille råkade ha aftonskift och kunde inte vara där.

Mitt ex Johan har en viss hållhake på mig, han är min svaga punkt, jag kan helt enkelt inte motstå honom, vår attraktion är nästan djurisk, primitiv. Att motstå honom vore att gå emot mina naturliga instinkter. Därför blev jag både förfärad och förväntansfull då jag såg att han var på festen. Våra blickar möttes och jag kände det välbekanta pirret i maggropen. Jag slog ned blicken och försökte intala mig själv att jag klarar av detta, jag faller inte för mina instinkter.

Jag lyckades undvika honom ganska bra hela kvällen, då han var i ett rum var jag i ett annat. Visst var det jobbigt att hela tiden hålla reda på var den andre var, men jag kunde bara inte lita på mig själv i hans sällskap. Kvällen framskred utan större besvär men sedan var det dags för sällskapslekar och alla samlades i vardagsrummet för att vara med och spela. Självklart hamnade jag också på hans lag så nu var jag tvungen att prata med honom..
-Hej där främling. ler han retsamt mot mig
-Hej hej… småler jag tillbaka, hans leende smittar alltid av sig.
-Du har undvikit mig hela kvällen, vad står på? undrar han.
-Inget särskilt, har bara haft andra att prata med. ljög jag och tittade bort.
-Mmm-hm, visst tjejen.. flinar han och duttar till mig lite.
Jag rodnar lite men sätter hela min fokus på spelet vi precis ska börja med.

Spelet gick ut på att man fick en lapp med två kroppsdelar, ena anger vilken av ens egna kroppsdelar och den andra anger vilken av den andres kroppsdelar. Fick man alltså hand och axel så skulle man sätta sin hand på den andres axel och hålla lappen emellan. Det lag som hade mest lappar utan att fälla dem vann.

Jag fick en rätt oskyldig lapp, skulle sätta mitt knä mot en kompis rumpa. Men sen var det förståss Johans tur och han fick hand och bröst, så fick lägga sin hand på mitt bröst. Detta mottogs av glada rop och förväntansfulla blickar från våra kompisar. Han log åter sitt retsamma leende mot mig och sade
-Det här har man inte fått göra på ett tag..
Jag rodnade igen och flinade lite dumt för att jag inte visste vad jag skulle säga eller göra.
Han kom fram till mig och lade handen mot mitt bröst. Jag svalde och försökte ignorera hela beröringen men han kände ändå säkert hur min bröstvårta styvnade till under min tunna tröja. Han stod så nära mig jag kunde känna spänningen mellan oss och ville bara ha honom närmare. Jag kände hans blick och såg stint bort och försökte följa med de andra händelserna i rummet, men hans varma hand mot mitt bröst gjorde det väldigt svårt för mig att koncentrera mig.

Leken fortsatte och vi fick sammanlagt nio lappar hopsamlade. När vår tur var slut möttes min och Johans blickar av en slump och jag såg att han ville ha mig lika mycket som jag ville ha mig. Han drog med tummen över vårtan då han tog bort handen och jag rös till lätt.
Mitt inre utkämpade en strid mellan åtrå och samvete. Ena rösten sade åt mig att ta med Johan till ett av sovrummen NU, medan den andra rösten resonerade och påminde mig om min pojkvän.
-Bara den här gången, för att få avslut på ert förhållande, breakup sex.
-Nej, nej, nej!! Du har en pojkvän och du är lycklig!

Min bäste vän måste ha sett hur sammanbiten jag såg ut och kom fram till mig med en cider.
-Tack.. mumlade jag och såg ut över rummet. Johan satt i soffan med en av de andra killarna och diskuterade något PC spel de båda prövat på.
-Hur är det? frågade min kompis
-Jodå, det går.. svarade jag och smuttade på cidern
-Är det Johan som spökar? Jag visste att det skulle bli trubbel när jag hörde vilken lapp han fick…
-Jep. Du vet ju hurdant vårt förhållande var… Jag vet inte hur jag skall klara den här kvällen.. jag suckar lite och tittar på min kompis för att söka stöd.
-Mmm, jag vet.. Men du klarar det, jag vet det. sade hon och kramar om mig med en arm runt midjan.
-Tack för ditt stöd.. Ler jag mot henne.
-Nu skall vi parta! utbrister min kompis. sätter musiken högre och drar med mig ut på golvet för att dansa.

Vi dansar en god stund och dricker mer och mer, kompisens sambo mixar drinkar åt oss och jag känner hur jag börjar få en behaglig liten fylla. Min kompis och jag dansar alltmer vulgärare ju längre kvällen fortsätter och till slut står vi där och småtafsar på varandra och skrattar glatt. Jag känner Johans blick mot oss hela tiden och vet att han tycker om vad han ser. Han blev alltid kåt av att se mig med andra tjejer, en gång hade vi ju haft en trekant. Läs mer här om du vill
 
Toppen