Lumprunk...

Bed

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker det är så jävla sjysst att runka i ett par arbetsbrallor eller ännu hellre ett par uniformsbyxor!

Någon som gillar något liknande?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Det ÄR skönt att runka och om man har arbetsbrallor eller uniformsbyxor på sig är det ofta speciella situationer, t ex när man jobbar på ett bygge eller är på övning. Beror nog till viss del på att det blir när andan faller på och att då göra det på stund och ställe... :D
 

Bed

Ny medlem
Kön
Man
Kanske är det också riksen att bli upptäckt som är upphetsande. Jag tycker i och för sig att det är upphetsande att se andra i typ uniform runka... även om det aldrig blev att jag var med om det i lumpen. Någon som har gjort det?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
På plutonen hade några av oss rutinen att runka under eldposten. Det hände att någon vaknade men då fick man oftast bara en kommentar innan han vände på sig igen... Hände enstaka tillfälle att det blev dubbelrunk när det var postavlösning...
Spännande och skönt! :)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

På plutonen hade några av oss rutinen att runka under eldposten. Det hände att någon vaknade men då fick man oftast bara en kommentar innan han vände på sig igen... Hände enstaka tillfälle att det blev dubbelrunk när det var postavlösning...
Spännande och skönt! :)

Satt de då och runkade tillsammans?
Var du med om det? :D
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Originally posted by mgk

På plutonen hade några av oss rutinen att runka under eldposten. Det hände att någon vaknade men då fick man oftast bara en kommentar innan han vände på sig igen... Hände enstaka tillfälle att det blev dubbelrunk när det var postavlösning...
Spännande och skönt! :)

Satt de då och runkade tillsammans?
Var du med om det? :D

Var aldrig med om dubbelrunk men däremot blev jag "kommenterad" vid flera tillfällen. Lumpen är skoj!
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Jepp lumpen är kul
Vi runka ofta tillsammmans ja o några polare men häftigaste gången var när ja skulle ner i duschrummet
På toan satt en av de tuffaste officerarna med öppen dörr o uniformsbrallorna nerdragna , med en porrtidning i handen!
Ståkuk , ja var på väg in i duschen men vände när jag fick se han satt o läste en gaytidning med stora sprutande kukar i.
Gick fram med mitt stånd Han tog tag i kuken o börja runka mig liksom jag med hans. Till slut kom vi båda ja spruta ner hans kuk o han la sin sats på min...
Nästa gång gjorde vi det utomhus bakom en stor lastbil...
Häftigt minnen är det...;)
 

Onanni

Ny medlem
Kön
Man
Själv runkade jag en gång inne på logementet på natten. Låg överst i en av våningssängarna mitt i natten, då alla sov -tror jag. Det var kolsvart i rummet och jag kände mig riktigt kåt, hade inte runkat på ett ett tag. Så jag låg där och runkade, bland 19 andra killar. Haha, fast det var lite svårt att runka där i de där sängarna, utan att det knarrade :)
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Några gemensamma runk blev det aldrig när jag gjorde lumpen... inte ens på eldposten. Blev alltid i duschen eller på toan.
 

HBA

Ny medlem
Kön
Man
När jag blev kåt och runksugen i lumpen blev det toan, vågade inte någon annat ställe. Visst var det spännande när man satt där, men jag var alltid ensam, skönt var det!
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Thank God att man fick frisedel.


With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

biff

Medlem
Kön
Man
det blev ju en del gånger på toan..
men en lumpem polare knullade i min säng på logementet jävla svin:)
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag låg i lumpen för mååånga år sedan och vi var ute på en veckas övning. I den åldern var man ju kåt jämt (även nu) så efter nåra dagar utan att komma åt att runka av sig var man ju runkkåt hela tiden. Så var det så att jag skulle gå vakt vid en väg och hade vakten sent nästan på morgnkulan och hade väl stått där i nåstan en timme. Då kunde man ju inte låta bli att tänka på kuk och blev ju förstås kåt som bara den. Äh tänkte jag efter ett tag, jag tar fram den då stenhårda kuken ur gylfen och drar av den. Den var skitskönt att stå där ensam i skogen och runka kuken, blev bara mer och mer sprutkåt och efter bara några minuter så kände jag den bekanta ilande känslan att sprutet var på väg. Så nu fick det bära eller brista, kom det nån nu så skiter jag i det, tänkte jag , och samtidigt så lät jag sperma gå och orgasmen var sååå jävla skön. Jag trror nog jag sprutade 14-15 långa sprut innan den kugnade ner sig. Fan de var sååå jävla härligt efter drygt en veckas runkcelibat.
 

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Jag låg i lumpen för mååånga år sedan och vi var ute på en veckas övning. I den åldern var man ju kåt jämt (även nu) så efter nåra dagar utan att komma åt att runka av sig var man ju runkkåt hela tiden. Så var det så att jag skulle gå vakt vid en väg och hade vakten sent nästan på morgnkulan och hade väl stått där i nåstan en timme. Då kunde man ju inte låta bli att tänka på kuk och blev ju förstås kåt som bara den. Äh tänkte jag efter ett tag, jag tar fram den då stenhårda kuken ur gylfen och drar av den. Den var skitskönt att stå där ensam i skogen och runka kuken, blev bara mer och mer sprutkåt och efter bara några minuter så kände jag den bekanta ilande känslan att sprutet var på väg. Så nu fick det bära eller brista, kom det nån nu så skiter jag i det, tänkte jag , och samtidigt så lät jag sperma gå och orgasmen var sååå jävla skön. Jag trror nog jag sprutade 14-15 långa sprut innan den kugnade ner sig. Fan de var sååå jävla härligt efter drygt en veckas runkcelibat.[/quote

SHIT! jobbigt.. fast jag skulle gjort det samma... fråga? att du inte runkade med dina polare i duschen? det är väll en öppen dusch antar jag?? så jag menar.. va fna.. alla hade nog samma tankar som dej.. tror att det kunde blivigt en ganska nice fest ^^


Men apro på ... Inte någon annan som kan berätta om liknande?? :p:D
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag runkade i baksätet på en 11-bil i lumpen (grön terrängbil).
Två av polarna var ute och övade på att ratta sin terrängbil och jag som tjänstgjorde som nåt annat och var ledig från min utbildning fick åka med där bak. Stannade vid nån kiosk och polarna handlade godis, och jag handlade porrtidning.
Blev jävulskt kåt där i baksätet och började smeka mig själv utanpå uniformsbyxorna. Eftersom bilarna är rätt högljudda, samt att baksätet är ganska mörkt eftersom det är ett galler mellan bak- och framsäte, så sitter man ganska avskilt där... Dock hade jag full kontakt o samtalade med polarna där fram. under tiden som jag bläddrade i tidningen... Så jag fortsatte ändå att runka kuken utanpå byxorna så att säga... och rätt snart så sprutade det i brallan. Underbart skönt, men kladdigt.

Runkade väl även vid läggdags några ggr, i sängen... men som någon påpekade var det rätt svårt att göra det utan att sängen knirrade.

Sen fyllde jag år när vi var ute på övning... och just där hade vi lyxen att ha bajamajor så då gick jag dit och gratulerade mig själv med en runk :)
 

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Jag runkade i baksätet på en 11-bil i lumpen (grön terrängbil).
Två av polarna var ute och övade på att ratta sin terrängbil och jag som tjänstgjorde som nåt annat och var ledig från min utbildning fick åka med där bak. Stannade vid nån kiosk och polarna handlade godis, och jag handlade porrtidning.
Blev jävulskt kåt där i baksätet och började smeka mig själv utanpå uniformsbyxorna. Eftersom bilarna är rätt högljudda, samt att baksätet är ganska mörkt eftersom det är ett galler mellan bak- och framsäte, så sitter man ganska avskilt där... Dock hade jag full kontakt o samtalade med polarna där fram. under tiden som jag bläddrade i tidningen... Så jag fortsatte ändå att runka kuken utanpå byxorna så att säga... och rätt snart så sprutade det i brallan. Underbart skönt, men kladdigt.

Runkade väl även vid läggdags några ggr, i sängen... men som någon påpekade var det rätt svårt att göra det utan att sängen knirrade.

Sen fyllde jag år när vi var ute på övning... och just där hade vi lyxen att ha bajamajor så då gick jag dit och gratulerade mig själv med en runk :)

Grattis i efterskott i många år xD.. men hoppas det va könt för din del ^^
 
Toppen