Lust fyllda berättelser !

Fantasidosen

Ny medlem
Kön
Man
iumed att jag starta tråden så kan jag berätta en av mina allra bästa upplevelser !:oops:

.......

Det börja lida mot kväll och jag som vanligt var och hälsade på en av mina närmsta och bästa vänner.
Vi kunde prata om precis allt och vad både jag och tjejkompisen visste var att verken jag eller hon hade fått någonting på väldigt väldigt länge.

Jag hade hjälpt till att städa och laga mat den dagen så båda var väldigt trötta, så vi la oss ner i hennes föräldrars dubbelsäng.
var inte tal om annat än sova när hon plötsligt utbrister : Tänk om vi skulle ha sex ?:oops:*Hihi*
Båda vi fnissade lite lätt och kollade på varrandra lite oskyldiga båda två...
vi diskuterade vad som skule hända men vår vänskap och hur det skulle bli sen ...vi rent ut sagt planerade att vi skulle ha sex den natten.

Vi kysste plötsligt varandra varsamt på läpparna, hennes tunga fick mig fullkomligt att komma i extas när tunga mot tunga möttes !
Hon tog tag i håret på mig och knöt till och flåste i örat så där härligt ! om och om igen !
jag smekte hennes kropp och kände hur plötsligt omöjligt allting blev.
jag tittade upp på henne och hon på mig, vi båda log mot varandra och i samma ögonblick tog vi båda av oss våra underkläder !
jag var hård och hon var blöt... hon stöna i mitt öra somtidigt som hon viskade hur jag ville ha henne ?
Uppe på eller nedan för ? sa hon.
Hon satte sig på mig och förde sakta in den för att köra till en början ett sakta och mer kärleks tempo.
jag var så upphetsad så att jag va tvungen att be henne vänta... det gick inte många sekunder förrän vi körde igång... det blev snabbare och snabbare , hådare och hådare !
jag hör hur hon med en svag erotisk röst säger: snart kommer jag ett par sekunder senare hör jag med samma upphetsande röst : Jag kommer väldigt snart !
hårdare blev det och mer upphetsande av kåthet blev jag ! med en Styrka denna gången säger hon högt : Jag kommer komma väldigt väldigt snart ! med en tungt tungt flåsande i örat... hon viker sig och skriker NU KOMMER JAG !! Samtidgt som hon säger det sprutar jag i henne och båda ligger och försöker kontrollera oss efter den kraftiga orgasmen båda fick med är omöjligt !
båda ligger och flåsar högt, vi andas och vi ser på varandra åter.... det var fantastiskt hör jag henne säga med små bokstäver ! vi kysser varandra och ler !

det tar inte lång tid förrän vi vill göra det igen, men det är en annan historia !:D
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Onani på natttåget.
Jag var i fjällen för några veckor sedan, i nattåget på vägen dit hände det. Jag delade liggkupé med en mamma och hennes två tonåringar, en kille på ca 17 år och en tjej på ca 14 år. Jag hade somnat när de kom för att lägga sig, jag låg en våning upp, men vaknar. Under mig lägger sig mamman och grabben på andra sidan, på ”mitt” våningsplan lägger sig tjejen. Hon drar av sig sina byxor under täcket och försöker sedan komma till ro. Det finns inga gardiner i kupén så det är ganska ljust.

Jag ligger som vanligt naken under lakanet. Låter lakanet glida när jag vänder mig lite, låtsas sova. Hon reagerar direkt, tittar, jag hoppas hon inte ser att jag smygtittar på henne. Sträcker ut mitt ben så att lakanet glider lite till, nu syns hela min nakna sida där jag ligger på rygg. Väntar, efter kanske en kvart låter jag en hand glida ner till min ljumske, visar bara hud. Jag ser hur något händer under hennes täcke, det rör sig rytmiskt. Vänder mig på mage så att hela jag ligger naken, visar min nakna rumpa men inget kön. Hon vrider sig in mot väggen med ryggen mot mig, hennes täcke åkte med så hennes rumpa anas under de röda trosorna. Ser hennes fingrar mellan benen, hon smeker sig utanpå trosorna, undra om hon vill visa eller om hon tror att täcket/mörkret döljer. Jag är styv nu. Vrider mig ett halvt varv till, ligger på rygg med lakanet som döljer utsidan, låter handen ta tag runt min kuk, smeker långsamt. Hon vänder sig igen, tittar, smeker. Hon ser inte min kuk men hon kan ana vad jag gör. Jag njuter, inte läge att spruta, smeker mig långsamt till söms.

På morgonen vaknade jag av konduktören som väckte de övriga, de skulle av snart. Jag tittade på tjejen, hon rodnade. Inte ett ord – bara ett härligt minne.
 

Fantasidosen

Ny medlem
Kön
Man
Härligt ! Minnen är det finaste som finns !

Jag var hos min bästa vän jag hade sex med för ett tag sedan, vi hade inte varit ensamma sen den dagen vi hade sex... vi delade säng och jag sganska okontrolerbart ligger och har stånd hela natten.
Vaknar av att jag ser henne utan täcke, båda händerna innanför trosan.. hör några lätta stön, jag försöker hålla andan för att inte höras men mysslyckas !
Just när hon ökat tempot och spännt ut kroppen och är så nära på att komma rör jag mig och tar snabbt upp sina blöta fingrar ur sin trosa, hon tittar på mig och gör precis som jag , håller andan.
Jag blundar och hon fortsätter på toan...
 
Toppen