Lust

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har inte märkt någon minskad sexlust med de pillren jag kör med nu, men hade en sort som hade mer hormoner i sig och ja, den gick ned.

Däremot triggar vissa sorter igång migränanfall för mig, höjer blodtrycket så att migränen kommer.

Någon som har något hett tips vad man ska använda sig av då?? P-spruta borde ju bli lika illa, spiral är jag inte så pigg på, pessar verkar bökigt, (det ska in en stund innan va??) och kondom, hur kul är det egentligen?? OBS, nu pratar jag om sex med en och samma partner, annars är det DEFINITIVT kondom som gäller, ville bara klargöra..
 
Kön
Man
Heimat, du missförstod nog Mr XXX:s inlägg. Han konstaterar att "sweetheart" är 28 år och precis börjat med p-piller.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Lite uppföljning... hittills har min lust INTE minskat ett dugg! Den enda effekten jag känt av är att mina "systrar" blivit mycket fylligare. Härligt! :D
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by sweetheart

Lite uppföljning... hittills har min lust INTE minskat ett dugg! Den enda effekten jag känt av är att mina "systrar" blivit mycket fylligare. Härligt! :D

Tycker att det låter som ett alldeles strålande resultat med andra ord!! NJUT!!!!!!;)
 
Kön
Man
Heimat menar nog att han snurrade till det när han trodde att "MrXXX 28 år" tar p-piller när han egentligen syftade på att du tar sådana piller.

Vi får väl hoppas att det kommer p-piller för män som fungerar bra. Med tanke på hur pass problematiskt p-piller för kvinnor verkar vara (ex: sämre lust, högre bröstcancerrisk) så ska man väl inte hoppas för mycket på dito piller för män.


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen