Vad heter runk rummet och hur hittar jag dit? Skulle vilja prova att göra det tillsammans med andra killar o visa upp migJag brukar vara Naken jag visar hela mig så Runkar jag i RunkRummet på denna sida
Så sprutar jag trivs att jag visar upp mig….
Vart hittar jag sidan? Skulle vilja prova tillsammansJag brukar vara Naken jag visar hela mig så Runkar jag i RunkRummet på denna sida
Så sprutar jag trivs att jag visar upp mig….
https://go.meetingrooms.net/live/runkrummet/room1Vart hittar jag sidan? Skulle vilja prova tillsammans
Det är klart upphetsande att se andra men att själv visa upp sig är oslagbart.Men det är ofta 3-4st som hänger där utan cam.https://go.meetingrooms.net/live/runkrummet/room1
Hänger där titt som tätt, rätt trevligt, dock är det rätt många som inte har cam på, är jag där så har jag cam på.![]()
Ja du har så rätt i känslan … är själv däribland i Runkrummet, både med och utan camDet är klart upphetsande att se andra men att själv visa upp sig är oslagbart.Men det är ofta 3-4st som hänger där utan cam.
Kan ju vara knivigt. Beror ju på hur duschrummet är utformatHur gör ni för att inte visa för mycket för andra?
Att ha publik när man runkar är absolut väldigt motiverandeDet är klart upphetsande att se andra men att själv visa upp sig är oslagbart.Men det är ofta 3-4st som hänger där utan cam.
Blir avundsjuk på ni som har tillgång till porrbio,här uppe (Umeå)finns inget sånt.Älskar att vara på porrbio. Ställa mig framför någon som tittar på gayvideo och smårunkar. Till slut kan de inte låta bli min kuk. Börjar runka den, tar den i munnen och suger. Ohh, så härligt.
I Borås finns ju Eros center bra ställe att runka på sett det mesta där mellan killar som suger knullar osv.Nån från Borås eller Mark som vill kolla när jag runkar?
Ok det får jag gå dit och kolla , är små bås eller stor bio salong?I Borås finns ju Eros center bra ställe att runka på sett det mesta där mellan killar som suger knullar osv.
Skönt ställe att gå runt med kuken i handen och runka lite över allt.