Mängd sperma i förhållande till storlek på kuk och pung?

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Hej. Lite funderingar gällande mängden sperma, är lätt att få för sig att man sprutar mera om man har stor kuk och pung, men är det så, vad har ni för erfarenheter?
Har nog själv en kuk som är något längre än medel, min pung är nog kanske något mindre än medel. Normalt har jag nog en ganska normal mängd, ganska bra tryck dock. Edgar jag länge så kan satser bli ganska rejäl.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
bra fråga.. tänker mig att större pung/kulor = mer sås.. kukstorleken borde v äl inte spela någon roll alls?!
Edga är heltklart det som leder till mest kladd ifrån mig iaf..
Det kanske laddas upp allteftersom man blir kåt? Laddar bössan så att säga^^
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
bra fråga.. tänker mig att större pung/kulor = mer sås.. kukstorleken borde v äl inte spela någon roll alls?!
Edga är heltklart det som leder till mest kladd ifrån mig iaf..
Det kanske laddas upp allteftersom man blir kåt? Laddar bössan så att säga^^
Ja inte har det med kronjuvelerna att göra det är ju bara att edga i flera timmar så sprutar man som en fontän iallafall så gör jag det
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns en del studier som pekar mot ett samband mellan testikelstorlek och spermaproduktion men generellt går produktionen dock att förbättra via intag av exempelvis zink.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Mängden spermier kan nog hänga samman med testiklarnas storlek. Men det är ju bara en liten del av en utlösning, är ju prostatan som producerar mest vätska.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Det finns en del studier som pekar mot ett samband mellan testikelstorlek och spermaproduktion men generellt går produktionen dock att förbättra via intag av exempelvis zink.
Har käkat en del piller med zink i och det gör nog skillnad, försöker även dricka en hel del vatten för att ladda upp, upplever även att vatten bidrar till mera lättflytande vilket gör att jag kan gå längre sprut:). Tycker även att smaken blir bättre om jag dricker mycket vatten.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Zink gör skillnad på mängden och ha bra vätskenivå i kroppen gör till.
Sprut blir det inte mycket av här men åldern kan nog göra sitt till.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Om man inte sprutat på några dagar och dessutom håller på att ”edga” några timmar så kommer i alla fall med mer sprut.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kanske kan ha lite med storleken men beror nog mycket på hur upptänd man är ibland sprutar man mer och ibland lite mindre.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tror inte det har med storlek att göra. Dessutom är det väl bara spermierna som produceras i testiklarna. Sperman/vätskan produceras i prostata och sädesblåsorna. Eller har jag fel?
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Ja inte har det med kronjuvelerna att göra det är ju bara att edga i flera timmar så sprutar man som en fontän iallafall så gör jag det
Nu slängs det mer en hel del tekniska termer här, mängd spermier (ska vi räkna under mikroskop?^^) kron juveler (dom tolkar jag som kulorna, där arvet går vidare ifrån ju.. och.. ah)Vet inte varför jag blev så anal med hela grejen, rimligtvis borde störa puingkulor = fler spermieproducerande celler men vad det har med mängden "sperma" (om vi bara tänker os "sats") att göra ...

jag får huvudvär.. tror jag glömde vad jag ville få sagt.. :S
fråga: kronjuveler= punkkulor eller hela paketet eller bara kuken?
/ber om ursäkt för yrande och tackar på förhand om det finns ett svar såsmåningom..

(Lucky irish svider till rejält..^^... är lite full)
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har en kompis som har riktigt stora kulor, och han säger att han sprutar riktigt stor sats, inget jag sett, men vet en tjej som sugit av honom och hon intygar att då är fallet.:)
 

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Ingen aning om pungen storlek här betydelse. Min är nog normal eller lite lättare. Avgörande är, tycker jag, att ett längre runk o vara kåt en lång stund gör stor skillnad. Avhållsamhet ett extra dygn gör skillnad på mängd. Sperman blir också tjockare då och mer söt i smaken. Dricka rikligt gör också stor skillnad.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu händer det inte så ofta men när jag har runkat med någon vän som har större än mig så spruta jag rejält. För några år sedan fick jag titta på när en arbetskamrat hade sex men sin sambo som nu är hans fru.
Sambon tände på att någon tittade jag var inte den första, hans organ var större än min men jag sprutade mer. Hade ju hållit mej några dagar innan.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Vi får väl helt enkelt börja mäta:unsure:
Vi behöver dock vara överens om vad vi ska mäta först.

Min röst ligger på mängden utlösning, enklast att få en uppfattning om ...
Misstäker att det också var TS egentliga frågeställning/fundering,
:*
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vi får väl helt enkelt börja mäta:unsure:
Vi behöver dock vara överens om vad vi ska mäta först.

Min röst ligger på mängden utlösning, enklast att få en uppfattning om ...
Misstäker att det också var TS egentliga frågeställning/fundering,
:*
Du får utveckla dina tankar om hur det ska mätas. Ska sperman samlas upp i ett mätglas? Efter ett sprut, eller samla upp tio sprut så man får ett genomsnitt?
Och vad ska det jämföras med? Hur ska pung eller testiklar mätas så det blir jämförbart och att alla mäter sina kulor på likadant sätt....?
Ska resultatet vara något att lita på, så måste man ha bestämda rutiner över mätningarna....
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Du får utveckla dina tankar om hur det ska mätas. Ska sperman samlas upp i ett mätglas? Efter ett sprut, eller samla upp tio sprut så man får ett genomsnitt?
Och vad ska det jämföras med? Hur ska pung eller testiklar mätas så det blir jämförbart och att alla mäter sina kulor på likadant sätt....?
Ska resultatet vara något att lita på, så måste man ha bestämda rutiner över mätningarna....
Slog en tanke på de grejorna, oavsett om man styrde upp alla kukaar på onna så skulle samplesize vara obetydligt för något av substans..
Fingervisning däremot, "dit kuken sprutar" ^^
Sprut varierar ju också ifrån ett tillfälle till ett annat, har den edgats, har den sprutat nyligen... osv osv..


Nu fick jag lite huvudvärk igen...
kukar sprut, nånting nånting låtsas som om det är science som är av intresse när det egentligen bara är kuk jag har på huvet ^^
can you blame me? xD

Simma lungt kenny
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo (fru) tycker inte att storleken har någon större betydelse, hon gillar vaginal dp och då får man mycket sprit i sätet av två kukar om dom kan komma samtidigt!!!
 
Toppen