Måste ha hjälp snabbt!

whererosesgrow

Ny medlem
Kön
Man
Okej, så här ligger det till.
Min mamma, min lillasyster och två av hennes kompisar ska låna min lägenhet i en vecka nu (kommer senare idag!!) och jag har lovat att tjejerna får låna min dator hur mycket de vill. Men jag har ett problem. Jag har x antal porrfilmer på hårddisken (kom igen, det har vi alla :D) och jag har gömt dem väl, men det är inte porrfilmerna jag är orolig att de ska hitta ...
När man har sökt på något på google.com eller altavista, t.ex. "mercedes" så sparas det. Jag vet inte hur man får bort det! Att man kan se vad jag har sökt på, alltså. För sen, om jag går in på google eller altavista igen och trycker in bokstaven M bara, då kommer det upp att jag har sökt på "mercedes" förut. Hur tar jag bort det här? För jag har nog varit inne på olämpliga sidor, om ni förstår mig! ;)
Jag har försökt massa gånger med att rensa allt under Internetalternativ - Ta bort Cookies, Ta bort filer, Rensa tidigare ... Men inget tar bort vad jag har sökt på på google och altavista! Om någon kan hjälpa mig så är jag grymt tacksam!
Tack på förhand!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Internet explorer: Egenskaper / Innehåll / Komplettera automatiskt / Rensa formulär.
 

tjek

Ny medlem
Kön
Man
Gå in verktyg och internet/alternativ. Där kan du rensa och ta bort inkomna filer
 
Toppen