Magic Wand insatts för killar.

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Passade på under påsken då det var diverse reor överallat att köpa en Butterfly insatts för min frus magic wand som såg intressant ut. Jag gillar vibrationer så det ska bli intressant att testa.


Är som en sleeve som man kan sätta på wanden och ser riktigt skönt ut när man ser filmer på folk som använder.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg trevligt ut….tyvärr tveksam om det skulle funka för mig. Har aldrig sprutat med hjälp av en vibrator…känns skönt men föra att få utlösning behöver jag någon annan stimulans...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg trevligt ut….tyvärr tveksam om det skulle funka för mig. Har aldrig sprutat med hjälp av en vibrator…känns skönt men föra att få utlösning behöver jag någon annan stimulans...

Wanden är ju jäkligt kraftig så det ska bli intressant att prova. Det tog dock ett tag för mig att kunna komma enbart av vibrerande saker. Tror mycket är att man måste tänka om lite mentalt. Det är ju så specifik rörelse man gör när man runkar eller knullar...att bara ligga still och låta leksaken göra jobbet är väldigt weird först.
 

nfk6

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Wanden är ju jäkligt kraftig så det ska bli intressant att prova. Det tog dock ett tag för mig att kunna komma enbart av vibrerande saker. Tror mycket är att man måste tänka om lite mentalt. Det är ju så specifik rörelse man gör när man runkar eller knullar...att bara ligga still och låta leksaken göra jobbet är väldigt weird först.
Såg intressant ut, skulle vara kul att testa, vet nån var man kan köpa en sådan?
 
Toppen