Magic wand

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skulle säga sladd är att föredra, de är oftast starkare. Men om du vill ha en mer portabel så välj de lite dyrare. Bättre kvalite och starkare vibrationer.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Köpte Magic Wand med sladd till min fru för ett par år sedan. Var väldigt häftigt att få hjälpa henne med den. Hon kom 5-6 ggr första gången, men blev otroligt frustrated eftersom det blev småorgasmer och den där större utlösande orgasmen inte riktigt ville komma.

Hon sa att det kändes som lite för kraftiga vibrationer, så att det inte riktigt blev rätt. Vi försökte några gånger till efter det, men sedan dess har den legat oanvänd. Eller ja, jag testade vibrationerna själv en gång också. Funkade.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Köpte Magic Wand med sladd till min fru för ett par år sedan. Var väldigt häftigt att få hjälpa henne med den. Hon kom 5-6 ggr första gången, men blev otroligt frustrated eftersom det blev småorgasmer och den där större utlösande orgasmen inte riktigt ville komma.

Hon sa att det kändes som lite för kraftiga vibrationer, så att det inte riktigt blev rätt. Vi försökte några gånger till efter det, men sedan dess har den legat oanvänd. Eller ja, jag testade vibrationerna själv en gång också. Funkade.
Rekommenderar att skaffa en steglös så du kan kontrollera styrkan. Som du säger så kan man nästa bli bedövad ibland.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Rekommenderar att skaffa en steglös så du kan kontrollera styrkan. Som du säger så kan man nästa bli bedövad ibland.
Den jag köpte var nog steglös. Har en litet hjul, nästan som en datormus, och går att ställa från ganska låga frekvenser så att det känns nästan som att den studsar, till att vibrera väldigt snabbt. Jag antar att vi inte använde den ofta nog för att hitta precis rätt.
 

Tomas

Medlem
Kön
Man
Vuxentoys.se kommer att stänga ner och har utförsäljning just nu så här kan du fynda billiga sexleksaker. Blev en liten order på några trevliga pluggar till frugan och några kukringar till mig :) Billigt är alltid gott.
 
Toppen