Mamma kom på mig.

naughty

Medlem
Ålder
33
Kön
Kvinna
Det var en kväll för flera år sen när pappa hade lagt sig i min säng, för att han skulle jobba natt.
Då satt mamma & jag inne i vardagsrummet & tittade på TV.
Men sen efter en stund så gick mamma med & la sig i bäddsoffan som också
stod i vardagsrummet.. Så blev klockan 12. & jag satt där i min ensamhet
& bläddrade mellan kanalerna. Sen kom jag till TV1000.
Dom flesta vet ju vad som sänds klockan 00 då ;).
Så jag började kolla på det..Stängde av ljudet för att mamma inte skulle vakna.
Sen började jag känna ett litet pirr där nere & skulle öppna byxorna för att "kolla läget!:D.
Men då helt plötsligt så sätter sig mamma upp & säger..:
"VAD TITTAR DU PÅ? GÅ & LÄGG DIG!".
Jag trodde jag skulle dö..Har aldrig varit med om något pinsammare! :(
Flera dagar efteråt så gav hon mig blickar..Ville bara gömma mig!!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det var riktigt sött tycker jag.. gulligt!! :) Så mänskligt... men du slapp i varje fall bli påkommen med "fingrarna i kakburken" - på jakt efter sötsaker... eller? ;)
 

naughty

Medlem
Ålder
33
Kön
Kvinna
BigRusty: Haha, nej så sött vad det inte.. pinsamt däremot :)

SuperLasse: Alltid på jakt efter sötsaker..;)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Ajaj:eek:

Men vad gör man? Att vara intresserad är ju mänskligt och förhoppningsvis är dina föräldrar det också.

Jag har barn och även om jag inte tycker att min yngste skall sitta och kolla på hårdporr på nätterna - det finns ju andra sätt att få första kontakt med sex, hårdporren kan komma senare ;) - så skulle jag inte kolla snett. Självklart är folk nyfikna - det skulle ju vara konstigare om de inte kollade. (Däremot skulle jag nog inte sätta mig och kolla porr tillsammans precis...)
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Känner igen dom där nätterna då föräldrarna sov, klockan slog 12 och tv1000 blev ens bästa vän;).

Men sött var det, och säkerligen pinsamt.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag förstår verkligen att du tyckte att det var pinsamt... Jag hade en period i yngre tonåren när jag porrsurfade en hel del på dagarna när jag var ensam hemma. Dock visste jag inte om att pappa kunde se vilka sidor jag besökt så när han plötsligt frågade mig varför jag besökte dessa sidor så flitigt så ville jag minst sagt sjunka genom jorden :oops:
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Jobbigt, men ack så vanligt... Jag har själv råkat ut för mer eller mindre samma sak. Svårt att förklara varför man har byxorna öppna också. Jeans är svåra att hinna stänga...
 
Kön
Man
hmm.. blev påkommen av syrran när jag var 17 kanske.. det var så jävla hemskt.. satt på ett oljefat ner i en smörjgrop.. det var så nära när jag runkade.. den välbekanta illningen i ryggraden hade börjat när jag hörde steg.. jag fortsatte runka för jag syntes ju inte.. sedan kom stegen närmare och ner för trappan till smörjgropen.. jag ville sluta men kunde inte.. orgasmen hade precis börjat och hela kroppen var stel.. bara höger handen gick med en frenesi som var osannorlik.. precis när jag sprutade tjocka heta strålar med sperma stod syrran 3 meter ifrån mej.. hon bara tittade.. förhäxad.. när orgasmen började klinga av så vände hon sej om och sprang därifrån.
Jag skämdes så mycket att jag grät.. vågade inte gå hem.. syrran undevek mej i nån vecka.. sedan började gliringarna.. kan säga att det är nästan 20 år sen och dom har inte riktigt slutat än....
HAde mycket hellre blivit påkommen av mina föräldrar.. dom är båda döda nu!!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag förstår verkligen att du tyckte att det var pinsamt... Jag hade en period i yngre tonåren när jag porrsurfade en hel del på dagarna när jag var ensam hemma. Dock visste jag inte om att pappa kunde se vilka sidor jag besökt så när han plötsligt frågade mig varför jag besökte dessa sidor så flitigt så ville jag minst sagt sjunka genom jorden :oops:

Det där var ingen snäll pappa... Kommer jag på mina barn med att porrsurfa, så låter jag det passera diskret.
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Toppentjej: Jag tror han också skulle besökt sånna siter om det fanns när han var ung, Jag tror vi kommer ha större förståeelse för våra barn när dom upptäcker den här vackra(!?) världen.
 

naughty

Medlem
Ålder
33
Kön
Kvinna
Visst var jag nyfiken.. Var kanske lite oförsiktig med.
Jag hade ju "tjuvtittat" flera gånger innan, men nu så blev jag ju
upptäckt!.. Men så här efteråt så kan man inte göra annat än att
skratta åt det :) haha.
 

SOLO

Medlem
Det var ju inte så værst, så længe hon inte såg vad du gjorde [|)]
Dom flesta har nog vart med om nåt liknande.. :cool:
 
Toppen