Mammas väninna kom in

razzamatass

Ny medlem
Kön
Man
Jag sover över hos mammas väninna, lite töntigt att kalla det för barnvakt, men mamma skulle bortr och ville ha koll.
Kolla på tv och gick och la mej. Lämnade dörren lite på glänt för att få luft.
Hon hade frågat om jag ville låna något att läsa och hon skulle komma in med tidningarna senare, varför vet jag inte riktigt.
Jag blev kåt av situationen, det var varmt och jag drog av mig täcket och runkade(enklare för brudar).
När jag började närma mig orgasm/ utlösning så dyker hon upp i dörren och säger att hon har tidningarna med sig, men opps jag visste inte att du var naken, jag varm inte bara naken jag runkade ett stenhårt stånd. Nu snackar vi pinsamt.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
oj då, blev henes tidningar nedklätade av sperman?? :D

ps, det går helt bra också att runka under täcket ;)
 

razzamatass

Ny medlem
Kön
Man
Om jag runkar under täcket så sprutar jag ned det, det hela är mycket oberäkneligt.
Hur gör du för att lösa det?
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Då jag sprutar håller jag handen för så att inte sperma strålen träffar täcket, såklart... men klart det är bekvämare utan täcke, då kan man spruta fritt
 

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Lyft på täcket med ena handen, och lägg den på magen. Sen tar du väck täcket och fixar upp.
 

Prima

Ny medlem
Kön
Man
När det är på gång fungerar det att dra tillbaka förhuden och knipa igen handen och spruta rätt i. Sen är det bara att smyga in på toan och torka av kuken och tvätta händerna. Lätt som en plätt :))
 
Toppen