Manlig massage i Spanien

Smooth

Medlem
Kön
Man
Berättelsen från resa till Spanien när jag fick manlig massage:

Efter många promenader i denna kuperade stad kände jag att en massage skulle mjuka upp kroppen. Gjorde jag en sökning ... ungefär "manlig massage av man". Såg att många manliga betygssatt salongen med väldigt höga betyg så tänkte att kanske något för mej!?

Gick till adressen på eftermiddagen och tänkte att det var en traditionell massagesalong men kom till ett vanligt bostadshus så ingen salong i sikte.
Kontaktade personen, som fanns angivet på websidan, och frågade om ledig tid när jag var i närheten men han var fullbokad.
Däremot kunde han kl. 22.00 samma kväll och jag bokade en timma för € 40. Hmmm undrar vad detta ska bli?

När jag kom dit igen men nu på kvällen och blev insläppt i en lägenhet fick jag ta av mej allting och sätta på mej "tangatrosor" och lägga mej på en massagebänk med magen neråt. Baksidan av rygg, ben och insidan av låren fick härlig massage med mycket olja.
Fick vända mej om, för att ligga på ryggen. Han fortsatte att massera benen, låren, bröstet, armarna och magen strax under naveln.
Gissa om kuken började röra sig i tangatrosorna ... hahaha.
När han såg att kuken växte tog han bort mina tangatrosor och fortsatte massagen med pungen som fick en skön omgång.
Sedan fortsatte han med att hälla ordentligt med massageolja på kuken som nu var ordentligt styv. Han började massera kuken och runka med långsamma handrörelser och kuken blev verkligen hård och sedan gick han över till att massera runt och på ollonet.
När han märkte att jag var nära att komma övergick han till en underbar runk med sina oljiga händer och snart gick det som det brukar göra.
Massören så ut att gilla när det sprutade skönt på min mage!
Massagen avslutades med att han torkade av sperman från magen och massageoljan från övriga delar av kroppen.

Mycket trevlig och avkopplande massage! ✨

Fler berättelser kommer! ☀
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Berättelsen från resa till Spanien när jag fick manlig massage:

Efter många promenader i denna kuperade stad kände jag att en massage skulle mjuka upp kroppen. Gjorde jag en sökning ... ungefär "manlig massage av man". Såg att många manliga betygssatt salongen med väldigt höga betyg så tänkte att kanske något för mej!?

Gick till adressen på eftermiddagen och tänkte att det var en traditionell massagesalong men kom till ett vanligt bostadshus så ingen salong i sikte.
Kontaktade personen, som fanns angivet på websidan, och frågade om ledig tid när jag var i närheten men han var fullbokad.
Däremot kunde han kl. 22.00 samma kväll och jag bokade en timma för € 40. Hmmm undrar vad detta ska bli?

När jag kom dit igen men nu på kvällen och blev insläppt i en lägenhet fick jag ta av mej allting och sätta på mej "tangatrosor" och lägga mej på en massagebänk med magen neråt. Baksidan av rygg, ben och insidan av låren fick härlig massage med mycket olja.
Fick vända mej om, för att ligga på ryggen. Han fortsatte att massera benen, låren, bröstet, armarna och magen strax under naveln.
Gissa om kuken började röra sig i tangatrosorna ... hahaha.
När han såg att kuken växte tog han bort mina tangatrosor och fortsatte massagen med pungen som fick en skön omgång.
Sedan fortsatte han med att hälla ordentligt med massageolja på kuken som nu var ordentligt styv. Han började massera kuken och runka med långsamma handrörelser och kuken blev verkligen hård och sedan gick han över till att massera runt och på ollonet.
När han märkte att jag var nära att komma övergick han till en underbar runk med sina oljiga händer och snart gick det som det brukar göra.
Massören så ut att gilla när det sprutade skönt på min mage!
Massagen avslutades med att han torkade av sperman från magen och massageoljan från övriga delar av kroppen.

Mycket trevlig och avkopplande massage! ✨

Fler berättelser kommer! ☀
Ser fram emot mera...!
 

Smooth

Medlem
Kön
Man
Här kommer nästa äventyr hos en annan manlig massör och denna gången även i Spanien men i en annan stad:


Denna massage hade jag bokat i förväg ... då den verkade passa mina intressen
Denna berättelse började med att såg en intressant profil på Instagram, i den staden jag skulle besöka i Spanien, innan jag åkte iväg söderut.
Efter några kontakter med kontaktpersonen för att få priser och information om de olika typer av massage som erbjöds bokade jag in en tantra-liknande massage - 1 timma för €40.
Jag fick adressen i förväg och letade mej dit utan några problem. Även för denna massage fanns massören i ett bostadshus. Jag ringde på och letade mej fram till rätt våningsplan där massören redan stod och väntade med öppen dörr och välkomnade mej.
Även här visade sig att massagen gjordes i massörens bostad och jag visades in i ett rum med massagebänk.
Rummet var något mörklagt med levande ljus, rökelse och vilsam musik i bakgrunden.
Jag fick information att klä av mej och lägga mej naken med huvudet neråt på massagebänken och under tiden gick massören ut ur rummet. Efter ett litet tag kom massören tillbaka och jag kände hur han hällde varm olja på
mitt ena ben och sedan började han massera med långsamma rörelser och väldigt mjuka händer. Han masserade först vaderna, sedan fötterna för att sakta övergå till utsidan av låren och sedan insidan av låren. Han hällde på mer av den varma sköna oljan och ibland retade han kuken, som låg nedåt mot fötterna, samt ollonet med olja samtidigt som han då och då masserade och mjukade upp ringmuskeln med finger.
Sedan fortsatte han med andra benet och även här bearbetade hans finger ringmuskeln och när min kuken växte och blev hård gned han in han hela kuken och pungen med mycket olja.
Jag verkligen njöt av denna sköna och avkopplande massage.
Efter ett tag fick jag besked att vända mej om för att ligga på ryggen. Massören placerade då en kudde under mitt huvud och kuddar under knävecken.
Även här startade han massagen med att hälla varm olja på nedre delen av benen och fötterna för att övergå till att väldigt mjukt och långsamt massera benen och knän.
Han hällde mer varm olja på låren och snart kände jag hans händer som masserade pungen och den hårda kuken. Ibland växlade han med att återigen mjuka upp ringmuskeln med fingrar.
Han log när han började olja in kuken och för att långsamt runka samtidigt som han hade fokus på att jag skulle ha det skönt.
Oljan hade den effekten på kuken att den retade ollonet samtidigt som det var fantastiskt skönt.
Efter ett tag kunde jag inte hålla mej längre och massören uttryckte att han tyckte det såg ut som liten fontän när jag sprutade.
Jag kände mej helt slut och lycklig efteråt när massören började torka av sperma och massageolja från min kropp.
Detta var den mest fantastiska massage jag någonsin har upplevt!
Ser fram mot återbesök någon gång i framtiden

Ytterligare en berättelse kommer!
3.gif
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Här kommer nästa äventyr hos en annan manlig massör och denna gången även i Spanien men i en annan stad:


Denna massage hade jag bokat i förväg ... då den verkade passa mina intressen
Denna berättelse började med att såg en intressant profil på Instagram, i den staden jag skulle besöka i Spanien, innan jag åkte iväg söderut.
Efter några kontakter med kontaktpersonen för att få priser och information om de olika typer av massage som erbjöds bokade jag in en tantra-liknande massage - 1 timma för €40.
Jag fick adressen i förväg och letade mej dit utan några problem. Även för denna massage fanns massören i ett bostadshus. Jag ringde på och letade mej fram till rätt våningsplan där massören redan stod och väntade med öppen dörr och välkomnade mej.
Även här visade sig att massagen gjordes i massörens bostad och jag visades in i ett rum med massagebänk.
Rummet var något mörklagt med levande ljus, rökelse och vilsam musik i bakgrunden.
Jag fick information att klä av mej och lägga mej naken med huvudet neråt på massagebänken och under tiden gick massören ut ur rummet. Efter ett litet tag kom massören tillbaka och jag kände hur han hällde varm olja på
mitt ena ben och sedan började han massera med långsamma rörelser och väldigt mjuka händer. Han masserade först vaderna, sedan fötterna för att sakta övergå till utsidan av låren och sedan insidan av låren. Han hällde på mer av den varma sköna oljan och ibland retade han kuken, som låg nedåt mot fötterna, samt ollonet med olja samtidigt som han då och då masserade och mjukade upp ringmuskeln med finger.
Sedan fortsatte han med andra benet och även här bearbetade hans finger ringmuskeln och när min kuken växte och blev hård gned han in han hela kuken och pungen med mycket olja.
Jag verkligen njöt av denna sköna och avkopplande massage.
Efter ett tag fick jag besked att vända mej om för att ligga på ryggen. Massören placerade då en kudde under mitt huvud och kuddar under knävecken.
Även här startade han massagen med att hälla varm olja på nedre delen av benen och fötterna för att övergå till att väldigt mjukt och långsamt massera benen och knän.
Han hällde mer varm olja på låren och snart kände jag hans händer som masserade pungen och den hårda kuken. Ibland växlade han med att återigen mjuka upp ringmuskeln med fingrar.
Han log när han började olja in kuken och för att långsamt runka samtidigt som han hade fokus på att jag skulle ha det skönt.
Oljan hade den effekten på kuken att den retade ollonet samtidigt som det var fantastiskt skönt.
Efter ett tag kunde jag inte hålla mej längre och massören uttryckte att han tyckte det såg ut som liten fontän när jag sprutade.
Jag kände mej helt slut och lycklig efteråt när massören började torka av sperma och massageolja från min kropp.
Detta var den mest fantastiska massage jag någonsin har upplevt!
Ser fram mot återbesök någon gång i framtiden

Ytterligare en berättelse kommer!
3.gif
Riktigt skönt, undrar om det går att hitta liknande på Playa del Ingles?
 

Smooth

Medlem
Kön
Man
Här kommer tredje, och sista, delen av massage av man i Spanien:

Denna massör fanns i samma stad som berättelsen hos den föregående massören.
Eftersom jag har besökt just denna 3:e massör en gång tidigare visste jag ungefär hur massagen skulle bli ... detta är orsaken till återbesöket! Jag hade i förväg bokat in 1timmas massage för €40.

Innan jag kom till massagesalongen duschade jag och även spolade mej bak med vatten så att jag skulle vara helt ren.

Efter att jag blev insläppt i massagesalongen, där inga andra besökare fanns, fick jag klä av mej naken och sedan lägga mej med magen neråt på en stor och bred madrass som låg på golvet.
Han satte på avkopplande musik och snart blev det ännu bekvämare när han placerade kuddar under huvud och fötter.
Jag hörde att massören öppnade en flaska - olja? - och snart kände jag hans mjuka händer som började masserade mina fötter och nedre delen av ena benet. Han fortsatte att massera uppåt benen och insidan av låret. Snart kände jag hans händer som snuddade min kuk som låg nedåt mellan benen.
Han började sedan massera andra benet på samma satt och även denna gång kände jag hans händer på min kuk som började bli hård.
Försiktigt vände han mej på sidan och lyfte ena benet framåt för att tänja benmusklerna. Efter några sekunder kände jag hans tunga som slickade och vispade runt min ringmuskeln ... oj så skönt!
Massagen fortsatte med att han tog ner benet och vände mej så att han kunde lyfta det andra benet framåt och jag väntade på att hans tunga skulle skicka ringmuskeln och visst - snart var hans sköna tunga där som slickade och hans hårda tungspets gled in en liten bit - underbart! ⭐
Massören fortsatte med att massera ryggen, baksidan av armarna, nacken och huvudet - otroligt sensuellt, skönt och avkopplande!

Sedan fick jag vända mej om för att ligga på ryggen. Massören placerade filtar på min överkropp och över ena benet så att jag skulle hålla mej varm.
Sedan tog han fram flaskan med massageolja och lät oljan rinna ner på det andra benet. Först fick jag massage av foten och den nedre delen av benet. Han fortsatte med den övre delen av benet och insidan av låret. Efter ett tag kände jag varma och mjuka läppar som slickade runt och på mitt ollon. När jag tittade ner såg jag att kuken var inne i hans mun och han fortsatte tills hela kuken var inne och hans läppar nådde roten på kuken.
Jag verkligen njöt av känslan samtidigt som det var härligt att se hur skönt han masserade kuken med munnen. Behandlingen fortsatte med att massören placerade filten över nedre delen av kroppen för att värma de delar som inte skulle masseras.
Han fortsatte med att massera bröstet och magen. Det var fantastiskt och hans hand oljade in det känsliga området mellan naveln och kuken - mycket härligt och uppskattat!
När kuken började bli hård igen böjde han sig ner och tog kuken i munnen och nu kände jag att snart kommer jag. Samtidigt som man vill att det ska dra ut på tiden är det härligt att spruta ut sperman!
Jag började stöna och massören förstod att jag snart skulle komma men han bara tittade på mej och log samtidigt som fortsatte med den underbara avsugningen.
Snart kunde jag inte hålla utan sprutade en stor sats i hans mun ... ohhh så skönt!

Jag fick vila någon minut och sedan visade massören att jag skulle byta plats från den breda golvmadrassen till en massagebänk.
Mycket oväntat att den underbara massagen skulle fortsätta på en massagebänk!

Jag låg på magen och massören började med att, som tidigare, hälla massageolja på vänstra benet och foten för att övergå till att massera. Visst blev jag lite upphetsad när han masserade insidan av låret och kuken började röra på sig när hans händer smekte kuken. Behandlingen fortsatte med att även vänstra stjärthalvan och ringmuskeln blev skönt masserad och skön känsla när massageoljan rann ner på pungen.
Sedan började han om och masserade höger fot, ben, lår och stjärthalva med extra massageolja. Även denna gång blev ringmuskeln
masserad och kuken fick en skön smekning så att den började styvna .

Massören fortsatte att massera ryggen, axlarna, nacken, pannan, kinderna och jag fick även en underbart härligt massage av hårbotten.

Sedan skulle jag vända mej om för fortsatt massage på framsidan.
Massören började sin avkopplande behandling med att hälla massageolja på fötterna för att först massera fotsulorna innan han övergick till resten av fötterna.
Jag fick en filt över hela kroppen och sedan tog han bort den värmande filten över vänstra benet för att kunna massera framsidan under knät. Massagen fortsatte med knät och sedan låret och insidan av låret. Jag kände efter ett tag en våt och varm mun runt min kuk
Massören lämnar, tyvärr, kuken och går över till att massera magen, bröstet, vänster arm och huvudet.
Därefter börjar han om men nu på höger ben. Jag ligger och väntar på den varma munnen som förhoppningsvis ska ta hand om kuken.
Efter att han masserat mitt ben och lår känner jag hur en varm tunga och mun masserar min kuk. Detta är verkligen en fantastisk massage!
Jag känner att det bara kan sluta på ett sätt ... min andra spermaladdning sprutar jag i hans mun.
Massören torkar sig om munnen och fortsätter massera min mage och överkropp samt huvud.
Massagen är klar och jag tittar på klockan ... oj, denna underbara massage varade två timmar.
Det blev verkligen en massage med extra allt och massören får rikligt med dricks.
Ser fram emot att återvända ett annat år för att få uppleva denna otroliga massage

Detta var tyvärr min sista massage på denna resa till Spanien .
 
Toppen