Manlig squirting?

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
Jag har sett ett antal videos på diverse porrsidor där män squirtar. Det går till så att de runkar (eller blir runkade snarare) fram till utlösning varefter de fortsätter (typ som post orgasm torture), och efter en stund sprutar de en genomskinlig vätska, inte olika kvinnliga fontänorgasmer. Precis som med fontänorgasmer så finns det också en del videos som är uppenbart fejk (man sprutar helt enkelt inte litervis med vätska med ett tryck som som får strålen att bli som en högtryckstvätt) men fler andra ser betydligt mer trovärdiga ut.

Jag har varit lite nyfiken på fenomenet ett tag, läst olika beskrivningar om hur man ska gå till väga, vad man ska tänka på osv. och sedan försökt själv, dock utan att lyckas. Kanske är det en myt att det ska gå att squirta om man är man? Eller kanske behöver man träna upp sin förmåga? Kanske är det inte alla som kan göra det oavsett?

Jag är helt enkelt nyfiken på om det är någon här som känner till fenomenet, har testat och kanske t.o.m lyckats att squirta och som isf kan dela med sig av lite tips.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag har lyckats en (1) gång. Det var vid ett tillfälle när jag försökte massera min prostata till att ge ifrån sig en ”utlösning”.
När det var som skönast så kändes det som att ett tryck byggdes upp ganska fort, jag fortsatte att massera och plötsligt kom en fruktansvärt intensiv men otroligt kittlande ”kissnödighetskänsla”. När jag fortsatte att massera så blev jag helt vimmelkantig och en klar och lättflytande vätska stod som en hård män ändå inte ”högtrycksaktig” stråle ur min för övrigt stenhårda kuk. Det varade i ca. 4 sekunder bara. Jag kände en ordentlig utmattning efteråt och en härligt tillfredsställd känsla. Vet inte om det var en äkta prostata-orgasm men jag kan inte likna det vid något annat än ett kvinnligt squirt.
 

camsexnu

Medlem
Ålder
31
Kön
Man
Absolut. brukar kunna lyckas med det genom att massera ollonets ovansida med handflatan och mycket glidmedel. lättast stående eller sittande på knä. Brukar kunna bli rätt blött ;)
Känns som om man ska kissa ner sig precis innan och då är det bara att fortsätta tills det kommer
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Händer ganska ofta.

Framförallt när jag använt tapin eller emla kräm och bedövat kuken. Då kan det skvätta väldigt mycket. Inte försats utan klar vätska. Kuken blir aldrig riktigt hård när krämen verkar. Orgasmen dröjer väldigt länge, upp till två timmars onanerande.

Detta kan också hända när jag är inlåst med kukbur. Och jag tittar på smurffilmer. Då kan det hel plötsligt bli väldigt kladdigt. Inte det heller någon försats av vanligt slag.

Om jag inte är helt fel ute så kommer vätskan från prostatan.

Knullkramar Manya
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nej aldrig efter utlösning som MoonOrchard skriver, men man kanske skulle prova... Det låter ju väldigt spännande :p
 
Toppen