Margarin

Kön
Man
Va längesen de hände nåt pinsamt men i förrgår var det färdigt,när jag som bäst sitter å runkar framför datorn som står i vardagsrummet , dagtid, alla grannar jobbar, glömmer i min iver att rulla ner persiennen, när man runkar har man ju inte total kontroll på det som sker omkring en i stundens hetta,men av nån anledning så vrider jag på huvudet något åt sidan, å i detsamma ser jag ett yvigt hår försvinnafrån fönsterrutan, jävlars, kan bara vara grannen,( inte fel ioförsig, hon e 29, å gift). ok, frid å fröjd, e ju som det e med det tänkte jag, fortsatte å dra, lätt rosig om kinderna,sen knackar det, dubbeljävlars,hon e på dörren, på me kallingar , leta shorts, sen djupt andetag å gå å öppna,gissa om de va pinsamt, " kan jag få låna lite margarin, bakar sockerkaka å hade inget hemma" sa hon lite småflinande, ribban syntes ju liksom på shortsen.Shit happends all the time, bara å leva vidare *L*
 

attedal

Medlem
Kön
Man
Ja vem vet vad det där kan leda till i framtiden, kanske knackar på i nått annat ärende nästa gång;)
 
Toppen