Massage

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag gillar massage en del. Speciellt när någon man tycker om gör det och kan. Jag kommer ihåg en gång i högstadiet. Det är en tjej som jag har varit klasskompis med. Hon är helvild, som person alltså. Hon kan ge massage. En gång när jag några kompisar, hennes kompisar och hon satt och snackade började hon masera mina axlar. Hon gjorde det i knappt en minut och jag blev helt totalt salddrig i hela kroppen. En del berodde ju på att jag gillar henne, men hon gjorde det så himmla sjönt. Hon kunde fara på vem som helst ibland och göra något. Det var säkert bara för att retas lite:D Jag har sett henne göra det på fler och det har sett ut som om de skulle somna:)
Vad tycker ni om massage? Det är ju extra sjönt när någon kan och hittar de rätta platserna.
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Tror den här tråden passar bättre in under "sex & samlevnad" och under DEN tråden allmänt...
Men jag håller helt och hållet med, massage är UNDERBART skönt när man får det av nån som verkligen vet vad dom gör...:)
 

Hoeberl

Medlem
Kön
Man
Massage som fenomen är väldigt häftigt i sig. Man blir vidrörd och det är på ngt sätt intimt och behaggligt. Jo man BLIR sladdrig i hela kroppen och man vill bara ha mer beröring.

jag är utbildad massör och massage är ett kul ämne. Många gånger har jag fått bedjande blickar från de vackraste tjejer jag sett, just för att rytket nått dem. Och jag har med nöje masserat dem och de har kommit tillbaka för mer.

Det som dock är ett ltiet smolk är att om jag på en kompisträff masserar en tjej, så är det alltid någon påträngande kompis som försöker fluktap åtjejejns bröst när hon lägger sig för att få massage och alltid är det någon av mina kompisar som med ett "Jag-är-kåt-och-vill-taffsa-flin" sätter sig och knådar en tjejs axlar och han sätter sig högt upp bakom så han kan snegla ner i deras eventueller urringningar. Plus det faktum attj ag är den enda som KAN massera i min bekantskapskrets, så jag ser hur fel det bliroch det är itne skönt om någon klämmer och nyper på en utan att de vet vad de gör. Så jag masserar sällan om jag har fel kompisar i närheten.

Likaså är det skitjobbigt för efter att ha gett fem tjejer en kvart vardera, så tyckte jag att ngåon kunde massera mig. Så fanheller. TJejerna blev pionröda i ansiktena och vägrade för det var "pinsamt" och de "visste inte hur man gjorde". Att böna och be om att ngåon ska förbarma sig över en, när man själv lagt över en timme, det är dock itne kul.

MEn massage i sig är fint, särkilt om det är någon som kan och tillika ser bra ut:p
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Hmmmm, jag är lite sen på att svara på ämnet. Men, men.
Ja, det måste ju vara riktigt jobbigt när någon kommer och ska massera en tjej som du masserar bara för att han har det där jag-är-kåt-och-vill-taffsa-flinet...
Det där med att tjejerna inte vill massera dig. Det kan jag förstå att de inte vill om de inte kan. Men har du inte testat med att säga att de måste massera dig innan du masserar dem?
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Om man går till frissören får man ju massage där när *hän tvättar håret...

*Lånade finskans han/hon (hän)
 
Toppen