Matvaror analt

dunderobrak

Aktiv medlem
Kön
Man
Vilka matvaror brukar ni onanera med eller testat analt?

Har testat morötter, gurkor, lite olika korvar, bananer. Alla i olika former och storlekar.

Nått ni kan rekomendera att testa?
 

dunderobrak

Aktiv medlem
Kön
Man
Nej, inget jag provat alls, så kan inte ge några tips på den biten. Har dock testat andra saker. Häftigaste var nog när jag hade gjort en clone a willy av min egen kuk som jag provade :rolleyes:
Det har jag funderat på att göra en, men inte blivit av. Rädd o missta ståndet i gjutningen
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Får säkra upp med gummiband eller annat runt roten. Sedan inte tveka. Dock är min kuk rätt böjd och ena hållet så var svårt att hålla den i gjutformen utan att den nudda väggen i röret. Blev kanske inte så super bra, var rätt lite gjutmassa med så det räckte inte för att göra hela ”kopian”. Men det var lite speciell upplevelse att knulla sig själv så att säga, haha
 

viking145

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
testat morötter,bananer och ren toabörsta städd börsta och använd damsugare rör och själva damsugare håll hehe
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Banan har jag använt några gånger. Även tryckt in äppelskruttar. Vilken känsla att gå omkring på jobbet bland arbetskamraterna och veta att jag har ett äpple uppstoppat i analen. Den kommer ju ut sedan så det är riskfritt....
 

viking145

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Banan har jag använt några gånger. Även tryckt in äppelskruttar. Vilken känsla att gå omkring på jobbet bland arbetskamraterna och veta att jag har ett äpple uppstoppat i analen. Den kommer ju ut sedan så det är riskfritt....
mmm men den kommer inne hella ,men kunde komma ute och bland arbets kammrat hade du inte stånd hela tiden
 

Maccloud

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
gurkor å banan,och lite sånt har jag testat både själv å på andra ;) ,,,även testat en liten citron som jag hade inne en bra stund ,, :p
 
Toppen